Gmina Widawa ogłasza przetarg
- Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 6721034 , fax. 43 6721152
- Data zamieszczenia: 2018-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
ul. Rynek Kościuszki 10
98-170 Widawa, woj. łódzkie
tel. 43 6721034, fax. 43 6721152
REGON: 730934571 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.widawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA GMINNEGO W WIDAWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia nowego budynku przedszkola gminnego zlokalizowanego przy ul. Nowy Rynek 14 w Widawie realizowanego w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Przygotowanie dokumentacji oraz budowa przedszkola gminnego”. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania, instalację, uruchomienie, podłączenie mediów i sprawdzenie poprawności działania przedmiotu dostawy. Zamówienie zostało podzielone na części A. Część 1 zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem zabawek, pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia pomieszczeń przedszkola. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, ilość parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. B. Część 2 zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu AGD oraz wyposażenie kuchni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, ilość parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. C. Część 3 zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV oraz urządzeń biurowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, ilość parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu, zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu przedszkola): meble przedszkolne, meble biurowe, zabawki, sprzęt komputerowy, sprzęt RTV, sprzęt AGD. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres min. 24 miesięcy odrębnie w odniesieniu do każdej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ew. okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów i urządzeń). Gwarancja jakości rozpoczyna swój bieg w dniu odbioru końcowego przedmiotu dostawy i przyjęcia jej przez Zamawiającego co zostanie potwierdzone przez podpisanie protokołu odbioru końcowego dla całości dostaw objętych zobowiązaniem Wykonawcy. Wymagany czas reakcji serwisu gwarancyjnego nie może przekroczyć 3 dni roboczych. Wszystkie dostarczone przedmioty i urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, sprawne, winny posiadać niezbędne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do użytkowania, licencje na oprogramowanie. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika. W przypadku urządzeń których obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne: podane w załączniku nr 1,2,3 do SIWZ nazwy /znaki towarowe /marki mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych w w/w załącznikach do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 5 do SIWZ) - wypełniony w zakresie tej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa swoją ofertę. 2. Formularz cenowy – wg załącznika 5a, 5b, 5c w zależności od części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa swoją ofertę. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ: 4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ: 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 6. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie będzie powierzone Podwykonawcom wraz ze wskazaniem firm Podwykonawców, wg załącznika nr 7 do SIWZ – jeżeli dotyczy. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych), wg załącznika nr 8 do SIWZ – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa gablot i tabliczek przydrzwiowych
Dodano: 2024-05-27 - „Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2024-01-25 - „Dostawa i montaż mebli" w ramach Umowy o dofinansowanie Projektu pn. :„Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-08-28 - Dostawa wraz z montażem szafek ubraniowych i przebieralni do budynków szpitali dla studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa wyposażenia i narzędzi remontowo – budowlanych w ramach zadania pn: Adaptacja wolnej przestrzeni budynku szpitala na cele Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-25 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO- SZAFA NA ODZIEŻ - METALOWA
Dodano: 2023-07-05 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-04