Przetargi.pl
„Dostawa i montaż mebli" w ramach Umowy o dofinansowanie Projektu pn. :„Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, Pomorska 251
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
    Pomorska 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 472147559
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż mebli" w ramach Umowy o dofinansowanie Projektu pn. :„Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa i montaż mebli” w ramach Umowy o dofinansowanie Nr POIS.11.03.00-00-0114/22-00/305/2023/304 Projektu pn. „Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” nr POIS.11.03.00-00-0114/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 „dostawa i montaż mebli w ramach Umowa o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-0114/22-00/305/2023/304 Projektu pn. „Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” nr POIS.11.03.00-00-0114/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ oraz Zestawieniu parametrów wymaganych - Załącznik 7A do SWZ.2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń oraz montaż – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego2.3. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi: a) odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,b) przedmiot zamówienia ma być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnychc) przedmiot zamówienia nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w cenie oferty:a) należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy,b) zapewnienia transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,c) Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy, złoży/zmontuje i ustawi przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Szpitala. (wzornictwo, kolorystyka, itp. zostaną określone z wyłonionym Wykonawcą - kolorystyka do wyboru przez Zamawiającego na podstawie 16 barw palety kolorów RAL),d) przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do weryfikacji wymiarów mebli podanych w SWZ,e) dostarczenia wraz z dostawą w szczególności szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oraz kart gwarancyjnych. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty przekazane zostaną w polskiej wersji językowej,f) podania na fakturze cen jednostkowych (netto, brutto) dla poszczególnych pozycji asortymentowych z podziałem na zestaw mebli nr 1 i nr 2.2.5. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji zamówienia.2.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.2.7. KOD CPV: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach