Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu ogłasza przetarg
- Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Kolejowa 46
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7316335 , fax. 75 7316335
- Data zamieszczenia: 2011-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu
ul. Kolejowa 46 46
59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
tel. 75 7316335, fax. 75 7316335
REGON: 00026343200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedszkole Publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W NOWOGRODŹCU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie sprzętu i urządzeń do rozdzielni i zmywalni - Zadanie nr 1; Dostawa i montaż mebli do sal zajęć i szatni dla dzieci - Zadanie nr 2; Dostawa i montaż mebli do gabinetu dyrektora; sekretariatu oraz pokoju nauczycielskiego - Zadanie nr 3; Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych - Zadanie nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami zawiera część III niniejszej specyfikacji. 2) W/w sprzęt, urządzenia i meble musi spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony sprzęt, meble i urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. 4) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. 5) Wykonawca w okresie gwarancyjnym zapewni bezpłatny dojazd serwisanta do Zamawiającego, bezpłatny transport przedmiotu umowy do i z serwisu. 6) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy przedmiotu umowy w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia jest zobowiązany sprawdzić wymiary na miejscu montażu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowogrodziec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-51/16: Dostawa i montaż mebli, stanowiących uzupełnienie wyposażenia Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu KMP Legnica.
Dodano: 2016-07-25 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI NA WYMIAR ZABAWEK I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-60/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania. Znak postępowania: ZP-52/WZŻ/2016
Dodano: 2016-05-25 - ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mebli dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego AC/BZP/233/2015
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych dla komórek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2015-09-17