Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2012-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia z przeznaczeniem dla punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie i świetlicy gminnej w Ozorzycach, Gmina Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia z przeznaczeniem dla punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie i świetlicy gminnej w Ozorzycach, Gmina Siechnice. 2. Przedmiot niniejszego zadania obejmuje W ramach zadania I: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem, przeznaczonego do punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice. 2)Zamawiane meble i wyposażenie przewidziane są dla dzieci od 24 tygodnia życia do 3 roku życia 3)Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które można łączyć ze sobą, np. szafki i szuflady, nadstawki, półki, drzwiczki. Poszczególne elementy zestawu wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku, krzesełka drewniane. 4) Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania przez grupę wiekową o której mowa w pkt. 2. 5)Szczegółowe zestawienie mebli stanowią załączniki nr 1A, 1B do SIWZ 6)Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montażu i ustawienia dostarczonych mebli i wyposażenia. 7)Wykaz mebli i sprzętu jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1 A Załącznik 1B. 8)Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5% z zastrzeżeniem, że zamontowane wyposażenie musi umożliwić montaż tych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 1C do SIWZ, 9)Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy i montażu po zakończeniu prac montażowych. W ramach Zadania II: 1)Dostawę 100 krzeseł drewnianych do świetlicy gminnej w Ozorzycach zlokalizowanej przy ul. Krasińskiego 2)Krzesła maja być obite materiałem (siedzisko wraz z oparciem), elementy drewniane maja być pomalowane bejcą i lakierem, 3. Całość przedmiotu umowy realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. 4. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli i urządzeń ze stali nierdzewnej oraz ciągów wydawczych systemów szybkiej obsługi i urządzeń chłodniczych do budynku Domu Studenckiego T-19 Politechniki Wrocławskiej mieszczącego się przy ul. Wittiga 8 we Wrocławiu - ZP/BZP/106/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawę mebli i wyposażenia do obiektu przedszkola dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 17 w Wałbrzychu na potrzeby przedszkola i szkoły podstawowej.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa mebli na potrzeby hotelu Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu.
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa leżaczków i materacyków do żłobka nr 3 przy ulicy Białowieskiej 27 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-30/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa leżaczków, materacyków, prześcieradeł, ręczniczków do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-66/WZŻ/2015
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa stołów multimedialnych
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa leżaczków i materacyków do Żłobka nr 10 przy ul. H. Brodatego 17 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-10/WZŻ/2015.
Dodano: 2015-01-30 - ZAKUP MEBLI BIUROWYCH, WYPOSAŻENIA I REGAŁÓW DO WSOWL nr sprawy 69/PN/2014 o wartości szacunkowej poniżej 30.000 EURO
Dodano: 2014-12-19 - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z rozmieszczeniem oraz montażem dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 25
Dodano: 2014-11-06