Przetargi.pl
Zakup i dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia z przeznaczeniem dla punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie i świetlicy gminnej w Ozorzycach, Gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia z przeznaczeniem dla punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie i świetlicy gminnej w Ozorzycach, Gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia z przeznaczeniem dla punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie i świetlicy gminnej w Ozorzycach, Gmina Siechnice. 2. Przedmiot niniejszego zadania obejmuje W ramach zadania I: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem, przeznaczonego do punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice. 2)Zamawiane meble i wyposażenie przewidziane są dla dzieci od 24 tygodnia życia do 3 roku życia 3)Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które można łączyć ze sobą, np. szafki i szuflady, nadstawki, półki, drzwiczki. Poszczególne elementy zestawu wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku, krzesełka drewniane. 4) Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania przez grupę wiekową o której mowa w pkt. 2. 5)Szczegółowe zestawienie mebli stanowią załączniki nr 1A, 1B do SIWZ 6)Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montażu i ustawienia dostarczonych mebli i wyposażenia. 7)Wykaz mebli i sprzętu jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1 A Załącznik 1B. 8)Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5% z zastrzeżeniem, że zamontowane wyposażenie musi umożliwić montaż tych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 1C do SIWZ, 9)Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy i montażu po zakończeniu prac montażowych. W ramach Zadania II: 1)Dostawę 100 krzeseł drewnianych do świetlicy gminnej w Ozorzycach zlokalizowanej przy ul. Krasińskiego 2)Krzesła maja być obite materiałem (siedzisko wraz z oparciem), elementy drewniane maja być pomalowane bejcą i lakierem, 3. Całość przedmiotu umowy realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. 4. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach