Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6315460 , fax. 014 6315460, 6212581
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
ul. Lwowska 178a 178a
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6315460, fax. 014 6315460, 6212581
REGON: 85005274000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa Wkłady do strzykawki automatycznej, Sprzętu med. j.u. do koronografii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres 1. Wkłady jednorazowe do Strzykawki automatycznej Zakres 2. Wkłady do Strzykawki automatycznej Zakres 3. Balony do kontrapulsacji Zakres 4. Stentgraf wieńcowy Zakres 5. Strzykawka nakręcana trzyczęściowa z gumowym tłokiem 20 ml z igłą do nakłucia tętnicy Zakres 6. Stent wieńcowy do bezpośredniego stentowania Zakres 7. Cewniki do usuwania skrzeplin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331117101
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiam pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów w rozdz. VII według formuły spełnia - nie spełnia 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-2, składa: 1)Dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4 niniejszego rozdziału, wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), c) Oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), d) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane, g) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt d, e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; h) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie d, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie e, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie h), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu i) stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna: Prowadniki pomiarowe do koronorografii i koronaroplastyki wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania pomiaru FFR
Dodano: 2015-05-20 - sukcesywna dostawa : sprzętu medycznego j.u. Do koronorografii i koronaroplastyki
Dodano: 2015-02-12 - Dostawa zestawów angiograficznych dla dzieci
Dodano: 2014-03-19 - sukcesywna dostawa : sprzętu medycznego j.u. Do koronorografii i koronaroplastyki.
Dodano: 2014-02-12 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa : sprzętu medycznego j.u. Do koronorografii i koronaroplastyki wg. N/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Dodano: 2013-12-16 - sukcesywna dostawa : sprzętu medycznego j.u. Do koronorografii i koronaroplastyki wg. N/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
Dodano: 2013-11-04 - sukcesywna dostawa : Prowadniki pomiarowe do Koronografii i koronaroplastyki wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania pomiaru FFR wg. N/w Zakresu dla Pracowni Angiokardiografii Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2013-04-22 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa : Sprzęt medyczny j.u. do koronografii i koronaroplastyki wg. N/w Zakresu dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie - Pracownia Angiokardiografii w godz. 7.00 - 14.00 przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zakres 1 CEWNIKI DIAGNOSTYCZNE Zakres 2 STENT WIEŃCOWY DO MAŁYCH NACZYŃ Zakres 3 STENT WIEŃCOWY UWALNIAJĄCY POCHODNE SYROLIMUSA Zakres 4 STENTGRAFTY WIEŃCOWE Zakres 5 Cewniki balonowe do kontrapulsacji wewnątrzaoratalnej
Dodano: 2013-01-08 - Dostawa zestawów do koronarografii i koronaroplastyki (DZP-AB-271-163/2012)
Dodano: 2012-08-02 - sprzęt medyczny do koronografii i koronaroplastyki
Dodano: 2011-08-31