Przetargi.pl
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Ropa

Gmina Ropa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-312 Ropa, Ropa 733
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3534014, 3534017 , fax. 018 3534017
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropa
    Ropa 733 733
    38-312 Ropa, woj. małopolskie
    tel. 018 3534014, 3534017, fax. 018 3534017
    REGON: 49000905600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropa.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i wywóz odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Ropa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca świadczy usługę własnym samochodem na rzecz zamawiającego obejmującą wywóz kontenerów z odpadami komunalnymi zlokalizowanymi na terenie gminy Ropa. 2. Odpady będą wywożone w kontenerach o poj. 10 m3, na każde osobiste, telefoniczne, pisemne lub przesyłane drogą elektroniczną zlecenie zamawiającego. 3. Maksymalny termin realizacji wywozu nieczystości stałych wynosi 2 dni od daty zgłoszenia wywozu przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 206 000 euro, na podstawie art. 11 ust. 8 Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 usługi o charakterze zgodnym z przedmiotowym zamówieniem, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi prawo jazdy odpowiedniej kategorii, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 5) posiadają właściwą decyzję Wójta Gminy Ropa na świadczenie usług objętych zamówieniem, 6) w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający) b)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy konsorcjum itp.). c)Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy (wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ) d)Oświadczenie o zapoznaniu się Wykonawcy z terenem świadczenia przedmiotu zamówienia (wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ). e)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór stanowi zał. Nr 4 do SIWZ). f)Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ) g)Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w realizowaniu zamówienia (wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ). h)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j)Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k)Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l)Kserokopie dowodu lub dowodów rejestracyjnych samochodów przy użyciu, których będzie realizowane przedmiotowe zamówienie wraz z dokumentem potwierdzającym przystosowanie samochodu do przewozu kontenerów typu KP-10 (np: dokument wydany przez producenta, pisemne oświadczenie wykonawcy lub inne), a także informacje o posiadanym innym sprzęcie, jeżeli wykonawca zamierza wykorzystać go przy realizacji niniejszego zamówienia. m)Zezwolenie wydane przez Wójta Gminy Ropa na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. n)Kserokopie aktualnej umowy lub umów o odbiorze nieczystości stałych z administratorem składowiska odpadów, której okres obowiązywania jest co najmniej taki jak okres świadczenia usług. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropa.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach