Przetargi.pl
Zakup i dostawa węgla kamiennego, miału węglowego i koksu opałowego. Nr sprawy 33/2009

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3453103 , fax. 048 3452002
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3453103, fax. 048 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa węgla kamiennego, miału węglowego i koksu opałowego. Nr sprawy 33/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla kamiennego, miału węglowego, koksu opałowego dla danego rejonu tj. dla jednostek policji podległych KWP zs. w Radomiu wyszczególnionych w załącznikach nr 1-15. Wydanie towaru nastąpi w dostawach częściowych po telefonicznym uzgodnieniu ilości asortymentu oraz potwierdzeniu powyższego w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia żądanej ilości węgla, koksu, miału w ciągu 7 dni od złożenia pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem, na swój koszt towaru do jednostek policji, określonych w załącznikach nr 1-15 w ramach poszczególnych zadań oraz zapewni rozładunek wraz ze zrzuceniem w/w towaru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględni je wliczając do ceny. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ ZMIAN POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY W NASTĘPUJĄCYCH PRZYPADKACH: a) zmiana ceny netto (brutto) węgla kamiennego, koksu opałowego i miału węglowego w przypadku wzrostu cen u producenta o różnicę wynikającą z nowej ceny w stosunku do cen z oferty po udokumentowaniu wzrostu cen zakupu (np. fakturami zakupu lub cennikami producenta). Wykonawca jest zobowiązany podać o ile cena ulegnie zmianie, powiadamiając o tym na piśmie Zamawiającego oraz podać termin, od którego obowiązuje nowa cena, b) odstąpienie od realizacji części umowy tj. dostawy węgla kamiennego, koksu opałowego i miału węglowego dla jednostek wyszczególnionych w załącznikach do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy b) oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr 16 lub 16A w zależności czy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osobowego własnego czy innych podmiotów). UWAGA! W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, wraz z oświadczeniem zgodnym z Załącznikiem nr 16 A należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach