Przetargi.pl
Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Kazimierza Wielka.

Gmina Kazimierza Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 28500 Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 521 937 , fax. 413 521 956
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierza Wielka
    ul. T. Kościuszki 12
    28500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 521 937, fax. 413 521 956
    REGON: 29100978000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Kazimierza Wielka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę używanej koparko-ładowarki dla Gminy Kazimierza Wielka. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w niniejszej specyfikacji oraz w Szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi określonymi w Szczegółowej specyfikacji technicznej oraz z obowiązującymi normami i przepisami. 4. Wykonawca może udzielić gwarancji jakości na układ przeniesienia napędu (silnik z osprzętem, skrzynie biegów oraz mosty) i hydraulikę, liczonej od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy przez Zamawiającego, co zostanie wskazane przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami części XIX niniejszej specyfikacji. 5. Wymagany rok produkcji koparko-ładowarki ma być nie wcześniejszy niż 2011, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Rok produkcji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami części XIX niniejszej specyfikacji. 6. Przebieg koparko-ładowarki ma być nie większy niż 6000 mth, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przebieg koparko-ładowarki stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami części XIX niniejszej specyfikacji. 7. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa. 8. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów w celu akceptacji i oceny zgodności ze Szczegółową specyfikacją techniczną. 9. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Gmina Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka. 10. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 11. Zamawiający przed wyborem Wykonawcy sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn zgodność ze Szczegółową specyfikacją techniczną, czyli np. stan ogumienia, luzy na elementach roboczych. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego Szczegółowej specyfikacji technicznej, Zamawiający odrzuci najkorzystniejszą ofertę lub odstąpi od zakupu. 13. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy dostawy podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. 14. Jeżeli w Szczegółowej specyfikacji technicznej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją. Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załączając do oferty Szczegółową specyfikację techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg zał. nr 1, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg zał. nr 2. 4) Dokumenty potwierdzające wskazany przebieg mth. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w pkt 1 ppkt 3) (wg załącznika 2 do SIWZ) składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) – wg Załącznika Nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach