Przetargi.pl
Zakup i dostawa koparko-ładowarki.

Gmina Wiślica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-160 Wiślica, ul. Okopowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 369 09 00 , fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiślica
    ul. Okopowa 8
    28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 369 09 00, fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
    REGON: 55173400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wislica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: OSOBA PRAWNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa koparko-ładowarki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi Zakup koparko-ładowarki o mocy od 100KM do 110KM. Osprzęt do koparko-ładowarki: Łyżka do kopania 300 mm, Łyżka do kopania 600 mm, Łyżka do kopania 914 mm, Łyżka skarpowa sztywna 1600 mm, Łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna z widłami (hydraulicznie otwierana), pług czołowy, a w szczególności: Zakup i dostawa fabrycznie nowej 1 sztuki koparko-ładowarki wraz z dodatkowym osprzętem dla Wiślickiej Spółki Wodnej, ul. Plac Solny 32, 28-160 Wiślica w ramach operacji „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenia skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 o parametrach technicznych określonych poniżej: 1. PARAMETRY TECHNICZNE: 1) Koparko – ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym; 2) Fabrycznie nowa z seryjnej produkcji rok produkcji – 2018, 2019; 3) Masa eksploatacyjna maszyny – od 8 do 10 ton; 4) Podwozie kołowe, przednia oś skrętna. ogumienie bezdętkowe, opony przód min 20”, tył 26”, 5) Błotniki przednie i tylne; 6) Silnik wysokoprężny o mocy znamionowej netto wg normy ISO14396 od 100 KM- 110 KM; 7) Napęd na obie osie 4X4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie; 8) Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu; 9) Osłona wału napędowego; 10) Dwoje drzwi, otwierana tylna szyba, przednia i tylna szyba z wycieraczkami i spryskiwaczem, otwierane szyby boczne; 11) Oświetlenie drogowe i robocze; 12) Światła tylne wraz ze osłonami zabezpieczającymi; 13) Lusterka boczne oraz wewnętrzne wsteczne; 14) Sygnalizacja dźwiękowa cofania; 13) Most przedni wahliwy nie wymagający dodatkowego smarowania; 14) Układ hamulcowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu; 15) Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie; 16) Skrzynia biegów automatyczna minimum 4 biegi do przodu 3 biegi do tyłu 17) Układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań; 18) Instalacja hydrauliczna wysokiego ciśnienia; 19) System hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, wyposażony w pompę hydrauliczną wielotłoczkową o zmiennym wydatku; - maksymalny przepływ 165 l/min - maksymalne ciśnienie 250 bar, 20) Elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy; 21) Sterowanie osprzętem za pomocą joysticków; 22) Łyżka ładowarki wielofunkcyjna (umożliwiająca spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozścielanie i wyrównywanie) o pojemności nie mniejszej niż 1,03 m3 z zębami i z widłami,do palet; (tkz. 6 w jednym) 23) Przechył łyżki ładowarkowej realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych (układ równoległy); 24) System samopoziomowania łyżki ładowarkowej; 25) Układ stabilizacji łyżki ładowarkowej – łyżka pływająca; 26) Układ hydrauliczny kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy; 27) Szybkozłącze hydrauliczne zamontowane na ramionach ładowarkowych; 24) Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacja luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe; 25) Przesuw boczny ramienia koparki; 26) Ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym 27) Minimalna głębokość kopania 5,5 m; 28) Szybkozłącze hydrauliczne na ramieniu kopiącym; 29) Łyżki kopiące z zębami o szerokościach min - 300mm, 600mm, 914 mm; 30) Łyżka skarpowa sztywna min -1600mm; 31) Pług czołowy szerokość min 2600 mm; 38) Kabina operatora typu ROPS i FOPS, klimatyzowana, ogrzewana, wyposażona w fotel operatora amortyzowany, obrotowy z pasami bezpieczeństwa, kolumna kierownicy regulowana; 39) Maszyna wyposażona w skrzynkę narzędziową wraz z podstawowymi narzędziami, gaśnice, smarownice, trójkąt ostrzegawczy, ostrzegawczą lampę błyskowa o barwie pomarańczowej, klucz do kół, 2 komplety kluczyków, radioodtwarzacz; 40) Wylot spalin nie utrudniający widoczności przy pracy; 48) Niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych, odpowiadające aktualnym przepisom prawa (dopuszczenie do ruchu). 2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) Możliwość montażu systemu monitorowania maszyny GPS bez utraty gwarancji. 2) Możliwość oklejenia maszyny logotypem bez utraty gwarancji. 3) Miejsce dostawy wraz z rozładunkiem: Wiślicka Spółka Wodna, ul. Plac Solny 32, 28-160 Wiślica 4) Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty w języku polskim w wersji papierowej: - instrukcja obsługi zawierającej elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania oraz instrukcji konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim, - książka gwarancyjna/serwisowa - świadectwo zgodności „CE 5) Czas dojazdu serwisu w okresie obowiązywania gwarancji w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia wady/usterki przez Zamawiającego. 6) Wykonawca dokona naprawy gwarancyjnej maszyny w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wady/usterki przez Zamawiającego. 7) Demontaż, montaż i transport maszyny do siedziby serwisu lub miejsca naprawy i ponownej dostawy do Zamawiającego w okresie gwarancyjnym wykonywać będzie Wykonawca na koszt własny. 8) W przypadku 3-krotnego powtórzenia się tej samej wady/usterki w maszynie (jej części) lub zaistnienie wady/usterki niemożliwej do usunięcia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwej części lub tworzącego całość zespołu części na nowy, wolny od wad w terminie do 30 dni od daty zawiadomienia o wadzie/usterce. Gwarancja na wymienione części biegnie na nowo od daty wymiany. Za wadę/usterkę niemożliwą do usunięcia uważa się tą, której Wykonawca nie usunął w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia. 9) Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie koszty związane z serwisem, konserwacją oraz przeglądami okresowymi maszyny, tzn. kosztem zarówno robocizny, serwisu i wszelkich materiałów eksploatacyjnych (filtrów, płynów, olejów itp) koniecznych do wymiany w trakcie realizacji przez cały okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 11 000,00 zł, (słownie: jedenaście tysięcy zł.) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/Wiślica nr rachunku: 37 8480 0004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją: "wadium - Zakup i dostawa koparko-ładowarki” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 3) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik Nr 4 do SIWZ 4) Informacja na temat podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ 5) Specyfikacja techniczna zawierająca dane techniczne oferowanej koparko – ładowarki wymagane przez Zamawiającego sporządzona i podpisana przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach