Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87821 Baruchowo, Baruchowo
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 845 612 , fax. 542 845 612
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Spółka z o.o.
Baruchowo 54
87821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 845 612, fax. 542 845 612
REGON: 34040849100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkbaruchowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa używanej Koparko - ładowarki wraz z osprzętem w leasingu operacyjnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparko - ładowarki, zwanej w dalszej części przedmiotem leasingu. 2. Wymagania dotyczące leasingu: a) Okres leasingowania - 36 miesięcznych rat - okres spłaty rat leasingowych, b) raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M średnim z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury VAT, c) Opłata wstępna do 10% - wartości netto przedmiotu leasingu, d) Opłata końcowa 1% - wartości netto przedmiotu leasingu, e) Preferowany okres spłaty rat leasingowych - pięć ostatnich dni miesiąca, f) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, g) Możliwość wykupu Przedmiotu Leasingu z prawem do pierwokupu, h) Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie leasingowania, i) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego, j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. 3. Szczegółowy opis i parametry techniczne przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4. 4. Wymagany okres gwarancji min. 3 miesiące lub 200 mth na silnik, hydraulikę oraz most koparki. 5. Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem koparko - ładowarki wraz z osprzętem i że jest ona wolna od wad fizycznych i prawnych. W przypadku zakupu koparko-ładowarki poza terytorium kraju, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dowód zakupu z kraju w którym zastała zakupiona. 6. Odbiór koparko ładowarki wraz z osprzętem dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pełnomocników. 7. Cena koparko - ładowarki wraz z osprzętem jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę brutto zgodną ze złożoną ofertą przetargową. Cena koparko - ładowarki wraz z osprzętem winna zawierać koszt dostawy (do siedziby Zamawiającego w miejscowości Baruchowo), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego koparko-ładowarki oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego koparko-ładowarki, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. 9. Dostawa koparko - ładowarki nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniał co najmniej wszystkie wymienione wyżej parametry. Niespełnienie choćby jednego z nich spowoduje odrzucenie oferty i wykluczenie z przetargu. Oferowana przez Wykonawcę maszyna musi być zbudowana i wyposażona w sposób odpowiadający normom technicznym oraz posiadać deklaracje zgodności produktu pod wzglądem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty oraz być dopuszczona do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej (Certyfikat CE). 11. Wymagane dokumenty wraz z koparko - ładowarką, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy: a) Pisemna gwarancja legalności zakupu oraz przebiegu maszyny (przepracowanych mth); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa-leasing fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem i opcją wykupu”
Dodano: 2023-04-06 - Dostaw koparko-ładowarki. Dostawa kosiarki
Dodano: 2023-03-08 - ''Dostawa nowej koparki gąsienicowej wraz z osprzętem o masie roboczej 5,5 - 7 ton wg Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 ''
Dodano: 2022-07-28 - zakup koparko - ładowarki z osprzętem
Dodano: 2020-01-30 - Zakup koparko-ładowarki służącej do utrzymania urządzeń melioracji wodnej
Dodano: 2019-12-31 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre
Dodano: 2019-12-05 - Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa maszyn i urządzeń w ramach projektu pn. Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej
Dodano: 2019-10-21 - „Zakup fabrycznie nowych maszyn i urządzeń w ramach operacji typu „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 służących wykonywaniu, utrzymywaniu oraz eksploatacji urządzeń służących do ochrony gospodarstw członków spółki wodnej przed powodzią, oraz wykonywaniu, utrzymywaniu oraz eksploatacji urządzeń służących do melioracji wodnych oraz prowadzenia racjonalnej gospodarki na terenach zmeliorowanych, będących w posiadaniu członków spółki wodnej.”
Dodano: 2019-08-13