Przetargi.pl
Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 88-210 Dobre, Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 850 125 , fax. 542 850 660
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    Dworcowa 6
    88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 850 125, fax. 542 850 660
    REGON: 91086664300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugdobre.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre. Zamówienie obejmuje także transport zamówionego sprzętu do siedziby zamawiającego. 1. Warunki techniczne dotyczące koparko – ładowarki: a) koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi b) masa eksploatacyjna maszyny do 8600 kg, c) długość transportowa maszyny do 5,8 m d) silnik wysokoprężny min. czterocylindrowy o mocy znamionowej minimum 68 kW, bez filtra cząstek stałych DPF, ADBlue ,spełniający normę emisji spalin min .euro 4 e) napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś f) koła jezdne przednie min.20” i tylne w rozmiarze min.26” g) przednia oś wychylna, przednie koła skrętne h) blokada mechanizmu różnicowego i) średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca mierzona na zewnętrznej średnicy kół do 8,5 m j) skrzynia biegów maszyny typu pół-automatyczna typu Powershift lub podobna, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył, k) 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się l) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania m) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie n) błotniki kół przednich i tylnych o) kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, poziom hałasu w kabinie do 76 dB r) kabina ogrzewana s) zbiornik paliwa o pojemności min. 50 litrów t) ilość przepracowanych motogodzin – nie więcej niż 5 000. u) rok produkcji nie wcześniej niż 2014. 2. Osprzęt ładowarkowy koparko – ładowarki: a) sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticka lub dźwigni mechanicznych b) musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej, c) musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania, d) łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana) wielofunkcyjna: 4 w jednym, mocowana na sworznie do ramion koparko- ładowarki e) pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki do 2,4 m, f) maksymalna wysokość załadunku mierzona do sworznia obrotu przedniej łyżki minimum 3,45 m g) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 1 500 kg 3. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko – ładowarki: p) sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joysticków lub dźwigni mechanicznych q) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego r) szybkozłącze koparkowe mechaniczne s) łyżka koparkowe o szerokości 600 mm± 20 mm t) ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe) u) głębokość kopania minimum 5,6 m v) udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1600 kg Sprzęt powinien być w pełni sprawny technicznie i gotowy do pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin i sprawdzenia sprzętu przed zakupem. Zgodnie z art. 29 ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych do opisanych w SIWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym przez siebie w tym celu formularzu „Opis równoważności”, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego materiału powinien zawierać opis materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystać karty katalogowe (załączone jako integralna część formularza Opis równoważności) oferowanych materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów materiałów/norm z parametrami materiałów/norm opisanych w SIWZ. Instalacje, w których Wykonawca zastosuje materiały/normy równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach