Przetargi.pl
Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-893 Warszawa, ul. Ogrodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 504 41 00 , fax. 22 504 41 39
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
    ul. Ogrodowa 5/7
    00-893 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 504 41 00, fax. 22 504 41 39
    REGON: 14214815500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMORZĄDOWA OSOBA PRAWNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 sztuk jednakowych, fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 r., cyfrowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiujących, o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 2. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację urządzeń w sześciu lokalizacjach Zamawiającego, tj.: 1) Warszawa, ul. Ogrodowa 5/7; 2) Płock, ul. Stary Rynek 20; 3) Ciechanów, ul. Mickiewicza 7; 4) Ostrołęka, ul. J. Piłsudskiego 38; 5) Siedlce, ul. Asłanowicza 18; 6) Radom, ul. 25 Czerwca 68, wsparcie eksploatacyjne (materiały eksploatacyjne z wyjątkiem papieru) oraz serwis i konserwację urządzeń przez okres 36 miesięcy. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każde urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinny spełniać ww. urządzenia przed dopuszczeniem go do użytkowania. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego sprzętu lub certyfikatów spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na urządzenia równoważne musi do oferty załączyć dokumenty zawierające dokładny opis oferowanych urządzeń, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do wystawiania certyfikatów. 6. Zamawiający wymaga, aby czynności realizowane w ramach zamówienia polegające na obsłudze serwisowej urządzeń w miejscu ich instalacji, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia określone zostały w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) SIWZ (Załącznik nr 5 do SIWZ); 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach