Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz świadczenie usług serwisowych tych urządzeń przez okres 24 m-cy, ZP-DI-115/19

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 722 100 , fax. 225 722 388
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 722 100, fax. 225 722 388
    REGON: 17196300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz świadczenie usług serwisowych tych urządzeń przez okres 24 m-cy, ZP-DI-115/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został opisany we: wzorze umowy (z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ; Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, której kopia stanowi załącznik nr 1 do umowy; 2. Podane w Specyfikacji Technicznej parametry należy traktować, jako minimalne wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych o ile w specyfikacji technicznej nie zostało zapisane inaczej. Zamawiający wymaga podania konkretnych oferowanych parametrów. 3. Oferowany sprzęt musi w całości pochodzić z seryjnej produkcji, musi być fabrycznie nowy. 4. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego autoryzowanego przez producenta sprzętu. W momencie dostawy Zamawiający będzie mógł, na etapie oceny ofert, żądać potwierdzenia od Przedstawiciela Producenta sprzętu oświadczenia, że dostarczony sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego autoryzowanego przez producenta sprzętu. 5. Wszystkie sprzęty zasilane z sieci elektrycznej muszą być zgodne z polskimi standardami, tj. napięcie 230V. 6. Jeżeli którekolwiek pozycje są klasyfikowane, jako niebezpieczne lub wymagają specjalnego użytkowania, pełna informacja na powyższy temat, wraz z oznaczeniami bezpieczeństwa, musi zostać podana w ofercie. 7. Na etapie oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia 1 sztuki zaoferowanego Sprzętu w oferowanej konfiguracji w celu przetestowania i potwierdzenia spełnienia wymagań opisanych w Specyfikacji technicznej. W takim przypadku, na zaproszenie przesłane emailem w terminie 3 dni roboczych Wykonawca będzie zobowiązany bez dodatkowej zapłaty udostępnić do testowania oferowany przez siebie Sprzęt w miejscu i terminie określonym w zaproszeniu. W przypadku nie dostarczenia sprzętu zgodnego ze sprzętem oferowanym, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów SIWZ. 8. Wykonawca ma zagwarantować poprawną pracę i niezawodne działanie przedmiotu zamówienia przez okres trwania gwarancji. 9. Zamawiający wymaga, by oferowany sprzęt był wyprodukowany przez producenta posiadającego system zapewniania jakości (w zakresie co najmniej fazy produkcji oferowanego sprzętu) zgodny z normą ISO 9001 oraz z ISO 14001 lub inny równoważny. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia kopii dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków, potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 10. Zamawiający wymaga, by dla oferowanego sprzętu Wykonawca złożył oświadczenia producenta (lub jego przedstawiciela w Polsce) zaadresowane do Zamawiającego o przejęciu serwisu gwarancyjnego w przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z warunków gwarancji na takich samych warunkach jak Wykonawca. 11. Zamawiający wymaga by, Wykonawca złożył oświadczenie, potwierdzone przez Qube Technologies Sp. z o.o., że oferowane urządzenie będzie działało w pełnej funkcjonalności z systemem Zarządzenia Wydrukiem Qvision z indywidualną dedykowaną konfiguracją używaną przez Zamawiającego. Oświadczenie będzie zweryfikowane u producenta oprogramowania przez Zamawiającego podczas oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 - Bank Gospodarstwa Krajowego – Swift BGK: GOSKPLPW zaznaczając w tytule przelewu: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, nr ZP-DI-115/19, lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 2 KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium. Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego a oryginał umieścił w oddzielnej kopercie i złożył wraz z ofertą. UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 12.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 12 i 13 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa także INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA składane wraz z ofertą (forma jak wyżej): 1.1. wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3. wypełnioną Specyfikację Techniczną z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić Specyfikację w sposób opisowy podając konkretne dane i parametry oferowanego asortymentu. 1.4. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu – załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach