Przetargi.pl
Zakup i dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek nr sprawy EZP-252-4/2010

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek nr sprawy EZP-252-4/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek według asortymentu określonego i opisanego w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; na potwierdzenie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonał, dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 35.000,00 zł. brutto każda odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy zostały lub są wykonywane należycie; Jedna dostawa oznacza dostawę wykonywaną na podstawie jednej umowy/kontraktu lub do jednego odbiorcy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Zamawiający wymaga przedstawienia: - oświadczenie w trybie art. 44 o spełnieniu warunków z art. 22 ust 1. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust 3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać odpowiednio spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 i 2 Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów i oświadczeń: a) oświadczenie w trybie art. 44 o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego - załącznik Nr 4 do SIWZ; c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizowane najmniej dwie dostawy o wartości minimum -35.00,00 zł. brutto każda odpowiadające swoim rodzajem i wartością brutto dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; według wzoru stanowiącego - załącznik Nr 6 do SIWZ; e) dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt. d) zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (zmiana Dz. U. z 31.12.2009, Nr 226, poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres niezmienności cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach