Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Radoszyce.

Gmina Radoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-230 Radoszyce, ul. Żeromskiego 28
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3735083 , fax. 041 3735084
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radoszyce
    ul. Żeromskiego 28 28
    26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3735083, fax. 041 3735084
    REGON: 29101062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Radoszyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, sklasyfikowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerami:45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni następujących dróg na terenie Gminy Radoszyce: 1) w miejscowości Grębosze 1 - odcinek 250 mb. 2) w miejscowości Grębosze 2 - odcinek 140 mb. 3) nr 003068 T w miejsc. Grodzisko- Cieśniów - odcinek 720mb. 4) nr 003088 T w miejscowości Huta - odcinek 400 mb. 5) nr 003073 T w miejscowości Salachowy Bór - odcinek 460 mb. 6) w miejscowości Radoska Pyszna Górka - odcinek 700 mb. 7) nr 003079 T w miejscowości Szóstaki - odcinek 490 mb. 8) w miejscowości Filipy - odcinek 480 mb. 9) w miejscowości Jarząb - odcinek 780 mb. 10) Radoszyce, ul. Karola - odcinek 213 mb. 11) Radoszyce, ul. Nowa - odcinek 71 mb. zgodnie ze szczegółowymi zakresami robót określonymi w przedmiarach robót stanowiącymi załączniki od nr 8-18 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy wypełniają zapisy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wyklu­czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., (Dz.U. 2006, Nr 87 poz.605 ze zm.)w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane: a) w przypadku osób prawnych aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, a w przypadku osób fizycznych aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz wyszczególnienie osób uprawnionych do reprezentowania firmy b) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), c) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.(załącznik nr 2 do SIWZ), ponadto pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. d) informacja o wskazaniu przez wykonawcę w ofercie określonej części prac , którą zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ), Uwaga: Wymagane jest pisemne oświadczenie podwykonawcy, iż w przypadku wyboru danej oferty gwarantuje on wykonanie powierzonych zadań. e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ), g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane. Wykazać należy minimum jedno zrealizowane zamówienia. (załącznik nr 6 do SIWZ), h) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), i) dowód wpłaty wadium, j) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy należy opracować zgodnie z podziałem zawartym w przedmiarach robót. k)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, - Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; - Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; - Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, l). Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: l.1. następujące dokumenty i oświadczenia: - oferta ( Załącznik Nr 1 do SIWZ), - wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr 6do SIWZ), podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. l.2. następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 oraz art. 24 ustawy (Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty zostały wykonane należycie składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. ł)Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Dokumenty powyższe mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do zaciągania zobowiązań w zakresie praw i obowiązków majątkowych w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach