Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja 29a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6710254
- Data zamieszczenia: 2010-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu
ul. Macieja Rataja 29a 29a
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6710254
REGON: 27663557500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach 25. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
tusz do pieczątek, notesy i indeksy samoprzylepne, blok listowy, kostki biurowe, kartony i pudła archiwizacyjne, skoroszyty zeszyty, teczki wiązane i z gumką, druki, bloki rysunkowe i techniczne, kartony, dzienniki szkolne,kleje, modelina i plastelina, papier kserograficzny biały i kolorowy do drukarek, segregatory, przekładki indeksujące do segregatora, koperty, papier ozdobny i pakowny, kalki maszynowe, taśma do kalkulatora, koszulki A-4, taśmy klejące, okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie, klipsy do papieru, spinacze, zszywki, szpilki, pinezki, temperówki, gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, dziurkacze, linijki, tonery do drukarek, kserokopiarek i faksu, rolki do faksów, atramenty do drukarek, kaseta do drukarki, tablice, dyskietki, płyty CD, CD-RW, DVD, pojemniki na dyskietki i płyty CD, etui na CD, ręczniki papierowe, papier toaletowy, serwetki gastronomiczne, kreda, kredki i pędzelki do malowania, nożyczki , sznurek, worki do odkurzaczy, farby: witrażowe, plakatowe, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych:). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.: do dnia 20.03.2010 r. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj.; do dnia 19.02.2010 r. do godz. 900. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ SA o/o w Zawierciu Nr 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. nr 3 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib urzędów górniczych.
Dodano: 2015-05-27 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa materiałów biurowych, dydaktycznych, pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów ogrodniczych dla mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-02-25 - Dostawy płyt DVD i CD, materiałów biurowych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-02-06 - Dostawa materiałów biurowych, a także papieru do drukarek i ksero, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa materiałów biurowych i dydaktycznych dla siedmiu mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-01-22