Przetargi.pl
Zakup i dostawa trwałego wyposażenie dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sepopolu w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa i doposażenie pomieszczeń w budynku Domu Kulutury w Sępopolu w celu dostosowania ich do nowoczesnej działalności kluturalnej

MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY ogłasza przetarg

  • Adres: 11-210 SĘPOPOL, MOSTOWA
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 761-32-04
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY
    MOSTOWA 3
    11-210 SĘPOPOL, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 761-32-04
    REGON: 00124077500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa trwałego wyposażenie dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sepopolu w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa i doposażenie pomieszczeń w budynku Domu Kulutury w Sępopolu w celu dostosowania ich do nowoczesnej działalności kluturalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz trwałego wyposażenia na potrzeby Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Sępopolu obejmująca asortyment: - biurka, dostawki gabinetowe, - stoły, stoły składane, stoliki, -szafy aktowe, szafo-regały i nadstawki aktowe, - witryny, komody, szafy ubraniowe, - krzesła komputerowe, fotele obrotowe, fotele gabinetowe, krzesła stacjonarne, - sofy, fotele, - aneks kuchenny 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ – Wykaz i opis przedmiotu zamówienia i Opisie Technicznym Wyposażenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. Poszczególne elementy wyposażenia muszą zostać rozmieszczone i zamontowane w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących wyposażenie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w Opisie Technicznym Wyposażenia (zał. nr 3). Podane w Opisie Technicznym Wyposażenia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu wyceny – Załącznik Nr 1B Wykonawca powinien podać typ/model i producenta oferowanego asortymentu. 4) Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale. 5) Dostarczone elementy wyposażenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. Poszczególne rodzaje wyposażenia muszą być objęte gwarancją (wraz ze świadczeniami serwisowymi) producenta niezależne od statusu partnerskiego wykonawcy. W szczególności zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia deklaracji producenta dla produktów objętych ofertą, a określonych w opisie przedmiotu zamówienia jako meble typ 1, typ 2, typ 3, fotele i krzesła typ FO-1, FO-2, FOT-1, FOG-1, KS-1, KS-3, SOF, SOF-3 zapewniającej zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji określony w formularzu oferty możliwość zgłoszenia awarii/wad produktu bezpośrednio producentowi produktu, a nie tylko wykonawcy zamówienia. Deklarację producenta należy dołączyć do składanej oferty – wzór deklaracji stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ 7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, transportu i montażu wszystkich elementów wyposażenia, ponosi wykonawca. Dokładny termin i godziny montażu wyposażenia muszą być wcześniej uzgodnione z zamawiającym. 8) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, po wykonaniu umowy i podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. 9) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami. 10) Każdy element dostarczonych mebli i wyposażenia będzie podlegał odbiorowi pod względem: - zgodności z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, - posiadania wymaganych atestów, - jakości wykonania oraz jakości montażu. 11) Przy odbiorze wykonanego zamówienia musi uczestniczyć osoba ze strony Wykonawcy oraz przedstawiciel Zamawiającego. Na tę okoliczność Wykonawca sporządzi protokół odbiorczy podpisany przez przedstawicieli: Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia niezgodnego co do ilości, rodzaju i jakości z zobowiązaniem zawartym w ofercie Wykonawcy i umowie. 12) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca przed realizacją zamówienia uzgodni z Zamawiającym również szczegóły wyglądu, funkcjonalności oraz kolorystyki płyt lub tapicerek oferowanego asortymentu. 13) Meble i wyposażenie objęte przedmiotem niniejszego zamówienia musi odpowiadać wszystkim wymaganiom określonym w Opisie Technicznym Wyposażenia. Meble powinny być wykonane w sposób zapewniający ich długotrwałe i bezawaryjne użytkowanie. 14) Wykonawca musi zaakceptować wzór umowy w całości. 15) Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. 16) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu i udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 17) Zamawiający informuje, iż stosownie do możliwości, jakie daje art. 24aa ust. 1 ustawy w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 18) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, VI Osi Priorytetowej Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.1 Infrastruktura kultury. 19) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 20) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 21) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 22) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 23) Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień powtarzających się. 24) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 25) Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. - regały metalowe, - wózek pod komputer, - rolety okienne, - zestaw nagłośnieniowy, kamery bezpieczeństwa - projektor, ekran projekcyjny, - system zawieszeń z oświetleniem, - lustra mobilne, sztalugi, -podłoga rozwijana
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach