Przetargi.pl
Dostawa mebli i wyposażenia do Muzeum Wojska, Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu z podziałem na zadania

Muzeum Wojska, Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-250 Orzysz, Giżycka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wojska, Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu
    Giżycka
    12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 362503261
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwojska.orzysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i wyposażenia do Muzeum Wojska, Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i gablot muzealnych do Muzeum Wojska, Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w OrzyszuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem wyposażenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata2014-2020, projekt pn: „ Orzyskie Centrum muzealno-edukacyjne - stworzenie nowoczesnej przestrzeni poprzezwyposażenie Muzeum Wojska, Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu”Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Muzeum Wojska, Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w OrzyszuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem wyposażenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata2014-2020, projekt pn: „ Orzyskie Centrum muzealno-edukacyjne - stworzenie nowoczesnej przestrzeni poprzezwyposażenie Muzeum Wojska, Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia we wszystkich częściach mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt VI SWZ,2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący minimum jedną dostawę wraz z montażemmebli biurowych o wartości minimum 80 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku woparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz dostaw.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów ioświadczeń według zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach