Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6495063, 64645268 w. 30 , fax. 044 6477626
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim
Aleje 3 Maja 8 8
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6495063, 64645268 w. 30, fax. 044 6477626
REGON: 00031075200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.lodz.pl/piotrkow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO, DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, PODŁÓŻ DLA POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa szkła laboratoryjnego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, podłóż - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy pzp. tj. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych i złożonych przez wykonawców, a określonych w rozdziale III SIWZ, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego potwierdzające, że wykonawca uprawniony do występowania w obrocie prawnym na terenie Polski wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku spółki cywilnej należy przedstawić również umowę spółki, b/ zaświadczenie z urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami z działalnością wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone art. 24 pzp wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz, e/ oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi wynikające z art. 22 ust.1 pzp wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz, f/ imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy w przetargu, g/ oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu, wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl/piotrkow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-27 - W-5 ZP/6/2016 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2016-03-17 - Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2016-02-04 - Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2015-12-15 - Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2015-10-16 - Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa plastików i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa szkła laboratoryjnego do realizacji projektu pt. Nowe środki ulepszania gleby do redukcji zanieczyszczeń i rewitalizacji ekosystemu glebowego - BIOREWIT
Dodano: 2015-05-25