Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO, DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, PODŁÓŻ DLA POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6495063, 64645268 w. 30 , fax. 044 6477626
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim
    Aleje 3 Maja 8 8
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6495063, 64645268 w. 30, fax. 044 6477626
    REGON: 00031075200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.lodz.pl/piotrkow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO, DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, PODŁÓŻ DLA POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa szkła laboratoryjnego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, podłóż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy pzp. tj. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych i złożonych przez wykonawców, a określonych w rozdziale III SIWZ, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego potwierdzające, że wykonawca uprawniony do występowania w obrocie prawnym na terenie Polski wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku spółki cywilnej należy przedstawić również umowę spółki, b/ zaświadczenie z urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami z działalnością wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone art. 24 pzp wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz, e/ oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi wynikające z art. 22 ust.1 pzp wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz, f/ imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy w przetargu, g/ oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu, wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl/piotrkow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach