Przetargi.pl
śmieciarka 22m3 bioodpady II/2009

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    śmieciarka 22m3 bioodpady II/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warunki techniczne przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia: dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej śmieciarki spełniającej normę: EN - PN 1501 - 1. - pojemność zabudowy 22 m3 A. Samochód ciężarowy śmieciarka przystosowany do odbioru bioodpadów i transportu odpadów komunalnych. Podwozie trzyosiowe - wraz z zabudową śmieciarki o pojemności 22 m3 przystosowany do odbioru bioodpadów i transportu odpadów komunalnych. Układ napędowy: - Silnik 6- cylindrowy, wysokoprężny o pojemności minimum 12,5 litra - Moc minimum 265 kW (360 KM) przy 1500-1900 obr/min - Moment obrotowy minimum 1750 Nm przy 1000 - 1410 obr/min - Oczyszczanie gazów wydechowych z wykorzystaniem technologii SCR (selektywna redukcja katalityczna) - Ręczna skrzynia biegów, 16 biegów - Skrzynia biegów z nadbiegiem - Przełożenie skrzyni biegów 13,80-0,84 - Przełożenie tylnej osi 4,05 - Dwie tylne osie napędowe w układzie 6x4 - Mechaniczna międzyosiowa oraz osiowa blokada mechanizmu różnicowego - Pneumatycznie wspomagana zmiana biegów Zawieszenie i osie: - Oś przednia typu 182n, przesunięcie pionowe 112 mm. Paraboliczne zawieszenie piórowe, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Maks. obciążenie 9,0 ton. - Układ dwóch tylnych osi posobnych z podwójnym napędem wyposażonych w zwolnice oraz elektronicznie sterowane zawieszenie pneumatyczne - Międzyosiowa oraz współosiowa blokada mechanizmu różnicowego. Zawieszenie każdej z dwóch osi posobnych obejmuje 4 miechy powietrzne, amortyzatory oraz stabilizator. Maks. Obciążenie 2x10,5 ton - Maks. Obciążenie resortu tylnego 26,0 ton, znamionowe obciążenie układu hamulcowego mak. 21,0 ton. Podwozie - Rozstaw osi minimum 4,50 m. - Wysokość podłużnicy 310 mm, grubość 7,0 mm Wewnętrzne wzmocnienie na całej długości. - Standardowe umiejscowienie podzespołów podwozia. - Tłumik i akumulatory po prawej stronie podwozia. - Rura wydechowa wyprowadzona do góry. - Stalowy zbiornik paliwa minimum 390 litrów. - Błotniki z chlapaczami, zgodne z dyrektywą 91/226/EEC. - Pojemność użytkowa zbiornika płynu AdBlue -minimum 45 litrów. - Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód ciężarowy zgodne z dyrektywą UE 2000/40/EEC. Przygotowanie do nadwozia: Złącze ograniczające obroty silnika wyposażone w funkcję regulacji obrotów silnika, ograniczniki prędkości do zastosowań specjalnych oraz funkcję automatycznego wyłączania silnika Przystawka odbioru mocy: - Przystawka odbioru mocy zamontowana poniżej wału pośredniego skrzyni biegów. - Przełożenie przekładni zębatej 32/25, bezpośredni napęd pompy - Wyłącznik przystawki odbioru mocy na desce rozdzielczej Zasilanie elektryczne: - Alternator 80A, akumulatory 2x175 Ah - Wyłącznik główny sterowany ręcznie - Sygnał dźwiękowy i świetlny sygnalizujący zbliżanie się pojazdu do przeszkody podczas cofania Aspekty prawne: - Emisja spalin EURO 5 - Układ diagnostyki pokładowej spełniający wymagania dyrektywy UE 2005/78WE w celu zapewnienia pracy silnika zgodnej z wymaganymi prawnie ograniczeniami emisji spalin Koła i opony - Pierwsza oś przednia: rozmiar opon 315/80R 22.5, rozmiar koła 22,5x9,00 - Pierwsza oś tylna: rozmiar opon 315/80R 22.5, rozmiar koła 22,5x9,00 - Druga oś tylna: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5x9,00 - Koło zapasowe: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5x9,00 - Stalowe obręcze kół, srebrnoszare - Pierścienie ochronne kół z otwartą częścią środkową, kolor serebno-szary (RAL 9006) Elementy układu hamulcowego - Hamulec wydechowy - Sterownie hamulcem postojowym z pozycją testową - Cylindry hamulca sprężone na pierwszej osi przedniej - Układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) - Elektroniczny układ hamulcowy (EBS). Zintegrowane funkcje ABS i wspomagania hamowania - Wentylowane hamulce tarczowe z przodu, tylne osie posobne z hamulcami bębnowymi - Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza sterowany elektronicznie (EBS) - Dwucylindrowa sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem, minimum 670 litrów na minutę przy 10 barach Wewnętrzne wyposażenie kabiny - Lewostronny układ kierowniczy. - Kierownica czarna, obita miękkim materiałem. - Podziałka prędkościomierza km/h. - Czarne wykończenie aktywnych stref na desce rozdzielczej. - Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, z pneumatycznym podparciem lędźwiowym. Zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Welurowa tapicerka, tył winylowy. - Sztywny fotel zmiennika. Zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Welurowa tapicerka, tył winylowy. - Szklany wywietrznik dachowy sterowany ręcznie. - Ręcznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza. - Filtr przeciwpyłkowy. Skuteczność rzędu 85% w przypadku cząstek stałych o wielkości 0,5 mikrometra oraz 98% w przypadku cząstek stałych o wielkości 10 mikrometrów. - Przetwornik z 24V do 12V, 10A, 120W. - Trzeci fotel typu stałego między fotelami kierowcy i zmiennika. Welurowa tapicerka fotela. Dwa składane podłokietniki. Popielniczki w konsoli prawego fotela. Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa mocowane do ramy fotela. Schowek pod siedziskiem fotela. - Elektrycznie otwierane szyby. - Tachograf cyfrowy. - Ustawienie ogranicznika prędkości 85 km/h. - Radioodtwarzacz CD, układ 2 głośników. - Antena zespolona - AM/FM i GSM. Zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS. - CB radio. - Antena CB. - Tempomat. - Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa Zewnętrzne wyposażenie kabiny - Kolor - RAL 2003 - POMARAŃCZOWY. - Kabina z zawieszeniem mechanicznym, ze stalowym zderzakiem, barwioną szybą oraz elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. - Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie. - Mechanicznie sterowany wywietrznik dachowy. - Szerokość kabiny 2300 mm. - Blokada drzwi: kierowcy mechaniczna, zmiennika elektryczna. Przełącznik blokady drzwi na desce rozdzielczej. - 2 kluczyki. - Immobilizer. - Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona. - Lusterko przednie spełnia wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu. - Elektryczna regulacja lusterek głównych i szerokokątnych. Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami. - Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. - Światła przeciwmgielne i punktowe w zderzaku. - Sztywny pierwszy stopień kabiny B. Zabudowa śmieciarki do odbioru bioodpadów i transportu odpadów komunalnych. - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym - skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem zamkniętym, dodatkowo wzmocniona wzdłużnymi przetłoczeniami na ścianach bocznych - pojemność skrzyni ładunkowej - 22 m? - skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie - objętość kosza zasypowego min. 2,8 m? - dno wanny kosza zasypowego wykonane z blachy trudnościeralnej o grubości minimum 8 mm wykonawca jest zobowiązany do załączenia, do oferty atestu na blachę - mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, czyli tzw. szufladowy - stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5 - możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na minimum cztery różne wartości - uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów - przełącznik do ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 l i powyżej - część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie - siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów - króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym - dwa zbiorniki na odcieki wraz z pompą do przepompowywania odcieków z wanny załadunkowej - kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy - dwa wyłączniki bezpieczeństwa - sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego - sterowanie ręczne - sterowanie urządzeniem zasypowym za pomocą dźwigni, umieszczone po obu stronach odwłoka. - sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się, ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy - możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi - możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy - włączanie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne - instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności min. 40 l/min i 120 l/min - krawędź zasypu na wysokości 1400 mm od podłoża - wymagania normy europejskiej - zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w barwach Zamawiającego RAL 2003 - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu - reflektor roboczy w odwłoku - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku - błotniki kół tylnych z chlapaczami - dwa stopnie dla ładowaczy podnoszone w górę wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30km/h, jazda do tyłu niemożliwa) - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym który stopień jest zajęty - sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu i przy zamykaniu części tylnej ze stanowiska w kabinie kierowcy - zabudowa musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1 - konstrukcje boczne zabudowy powinny być wykonane w taki sposób aby umożliwiły umieszczanie reklam związanych z ochroną środowiska (gładka blacha na bokach zabudowy o wym. minimum 1,60 x 1,10 m) Centralne smarowanie - wraz z samochodem dostarczyć automatyczne centralne smarowanie ze zbiorniem i pompką oraz minimum 30 punktów smarnych (każdy działający niezależnie) tak zamontowanych, aby zabezpieczyć odpowiednie pełne smarowanie podwozia i zabudowy C. Warunki serwisu i gwarancji. - gwarancja minimum 24 miesiące na podwozie z zabudową bez limitu kilometrów, - bezpłatny serwis, wykonywanie obsługi w pełnym zakresie (robocizna, dojazdy, materiały itp.) - obejmujący pełną obsługę i naprawy na samochód i nadwozie (minimum 24 miesiące), za wyjątkiem wymiany oleju w zabudowie śmieciarki. - Przed wyborem Wykonawcy Zamawiający przetestuje samochód - śmieciarkę pod kątem przydatności dla firmy - np. opróżniania pojemników, czasu opróżniania itp. Zamawiający odrzuci oferty pojazdów, które nie przeszły testów i demonstracji w siedzibie Zamawiającego co najmniej na 1 dzień przed terminem złożenia ofert i nie posiadają homologacji. Śmieciarka musi posiadać: - świadectwa homologacji pojazdu wraz z zabudową niezbędne do wglądu przez Zamawiającego podczas testowania i demonstracji pojazdu, - świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne w dniu składania oferty, - wykaz części zamiennych w języku polskim - instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim - niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędną dokumentację w języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U z dnia 1 lipca 2009r). - stosowne rozwiązania techniczne lub organizacyjne umożliwiające uruchomienie mechanizmu podnoszącego pojemniki lub inne elementy wyposażenia technicznego służące do przeładunku odpadów przy jednoczesnym zabezpieczeniu pojazdu przed niepowołanym uruchomieniem lub dostaniem się do kabiny osoby nieupoważnionej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadia wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy EKO-REGION w Bełchatowie Nr konta: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001; 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w ppkt. 2 niniejszego rozdziału, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje, 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ppkt 3, metodą spełnia/nie spełnia. OFERTY WSPÓLNE 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców występujących wspólnie powinna spełniać następujące wymagania: 1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: a) oświadczenia i dokumenty składane przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie: - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego b) oświadczenia i dokumenty wspólne: - oferta cenowa (zał. Nr 1 do SIWZ ) - oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) - opis oferowanych pojazdów specjalistycznych Dokumenty powyższe składa pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie w imieniu wszystkich tych wykonawców; 3) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.; 4) wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) formularz oferty cenowej - zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.); 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje; 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert; 10) opis techniczny oferowanego pojazdu Zaoferowany pojazd musi odpowiadać wszystkim wymogom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia (punkt 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 12) dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego albo kopia zdeponowanej w kasie Zamawiającego gwarancji lub poręczenia. 2. Do oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć: 1) dokumenty określone w ust.1, 2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika, o którym mowa w pkt.8 ust.2,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach