Przetargi.pl
Zakup i dostawa szacunkowych ilości wody gazowanej i niegazowanej (źródlanej lub mineralnej) na potrzeby KWP w Gorzowie Wlkp. i jednostek terenowych Policji województwa lubuskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa szacunkowych ilości wody gazowanej i niegazowanej (źródlanej lub mineralnej) na potrzeby KWP w Gorzowie Wlkp. i jednostek terenowych Policji województwa lubuskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części: Część I - zakup i dostawa wody gazowanej mineralnej lub źródlanej. Część II - zakup i dostawa wody niegazowanej mineralnej lub źródlanej. 2. Szacunkowa ilość wody gazowanej i niegazowanej (mineralnej lub źródlanej) w plastikowych butelkach typu PET 1,5l., wynosi 51.550 szt. Podział ogólnej ilości wody na gazowaną i niegazowaną wyniesie szacunkowo: Część I - Woda gazowana - 20.620 szt. butelek 1,5 l - (40%) (ilości ogółem) Część II - Woda niegazowana - 30.930 szt. butelek 1,5 l - (60%) (ilości ogółem) 3.Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej) o zawartości składników mineralnych od 500 do 1500 mg/l. w butelkach plastikowych typu PET 1,5 l lub źródlanej (gazowanej i niegazowanej) o zawartości składników mineralnych poniżej 500 mg/l. w butelkach plastikowych typu PET 1,5 l 3.1 opakowanie i oznakowanie dostawy: a)opakowanie jednostkowe-w butelkach z tworzywa sztucznego typu PET - 1,5 l , b)opakowanie zbiorcze - zgrzewka termokurczliwa; 3.2 każda butelka powinna posiadać etykietę z następującymi informacjami: a) nazwę dostawcy - producenta, adres, b) nazwę produktu, c) masę netto produktu, d) datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), e) warunki przechowywania, 4. Oferowany asortyment musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie naturalnych mineralnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U 2004r., Nr. 120,poz 1256 z późn. zm.) odpowiednio do rodzaju oferowanej wody . 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (zwiększenia) ilości kupowanej wody niegazowanej (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych. 6. Miejsce dostaw - łącznie wody gazowanej i niegazowanej w tym 40%ilości ogółem woda gazowana i 60% ilości ogółem woda niegazowana : - KWP Gorzów Wlkp.: 23.600 szt.x1,5l - KMP Gorzów Wlkp., 3.120 szt.x1,5l - KMP Zielona Góra 5.040 szt.x1,5l - KPP Krosno Odrzańskie 1.600 szt.x1,5l - KPP Międzyrzecz 1.540 szt.x1,5l - KPP Nowa Sól 2.500 szt.x1,5l - KPP Słubice 1.800 szt.x1,5l - KPP Strzelce Krajeńskie 350 szt.x1,5l - KPP Sulęcin 800 szt.x1,5l - KPP Świebodzin 3.300 szt.x1,5l - KPP Wschowa 1.800 szt.x1,5l - KPP Żagań 3.300 szt.x1,5l - KPP Żary 2.800 szt.x1,5l Szczegółowy wykaz ilości, rodzaju oraz miejsce dostaw zawarty jest w zał. nr 7 do SIWZ.: - wspólny dla obu części. 7. Realizacja dostaw będzie przebiegała etapowo, wielkość każdej partii asortymentu zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego. Szczegółowy opis realizacji dostaw zawarty jest w pkt. III SIWZ dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl . 8. Umowa obowiązywać będzie od dnia jej podpisania i zawarta zostanie na okres 1 roku. 9.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159810008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia/niespełna). Wszystkie dokumenty jakich Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienione są w pkt. XIII SIWZ. 4)Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt. 1) lit. a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w ppkt. 1) lit. b), c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców; 2.Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 1 lit. b) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty o których mowa (Wykonawcy zagraniczni) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (Wykonawcy zagraniczni), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SIWZ WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: a)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie naturalnych mineralnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U 2004r., Nr. 120,poz 1256 z późn. zm.) (wzór załącznik nr 6 do SIWZ).- odpowiednio do rodzaju oferowanej wody. b)Wykonawca musi załączyć do oferty ważny, stosowny dokument wydany przez Państwowy Zakład Higieny dotyczący oceny oraz kwalifikacji rodzajowej wody. 4.Informacja o zawartości oferty Wykonawcy a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną Formularz Ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ).Wykonawca wypełnia tylko te tabele formularza, które dotyczą jego oferty. Tabele w częściach, na które Wykonawca nie składa oferty zaleca się przekreślić. b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; c) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Oświadczenie o podwykonawcach - załączyć w przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ; d) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy, natomiast zalecane jest wypełnienie części dotyczącej Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; e) w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę; f) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p. 5.Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa Wykonawcy muszą dołączyć do oferty jego oryginał lub kopię poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeśli dotyczy (Sąd Okręgowy w Warszawie - sygn. Akt V Ca 85/07). 6. Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XIII SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach