Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr F002013 w obrębie m. Uście

Gmina Kolsko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3524177 , fax. 068 3524355
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
    ul. Piastowska 12 12
    67-415 Kolsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3524177, fax. 068 3524355
    REGON: 97077031000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr F002013 w obrębie m. Uście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: 1) długość odcinka - 600 mb. 2) szerokość jezdni - 3,6 m + poszerzenia na łukach, 3) odwodnienie grawitacyjne, 4) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, 5) nawierzchnia drogowa: - warstwa wiażąca beton asfaltowy D50 z kruszywem frakcji 0/20 częściowo zamknięta gr. 7 cm, - warstwa ścieralna beton asfaltowy D70 z kruszywa frakcji 0/12,8 mm, struktura zamknięta gr.5 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi - 6.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ktorzy spełniają warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania tzn. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane z których każda polegała na wykonaniu nawierzchni drogi o nawierzchni bitumicznej minimum 1000m2, dysponują osobą lub osobami posiadajacymi kwalifikacje i doświadczenie na stanowisku kierownik robót drogowych - 1 osoba, ktora posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalnosci drogowej, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamowień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia/nie spelnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzoremm, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Dowod wpłacenia wadium. 3.Kosztorys ofertowy. 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7.Wykaz wykonanych robót drogowych. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 9.Pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 10.Dokumenty stwierdzające, że osoby ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach