Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5021001 , fax. 22 5022136
- Data zamieszczenia: 2015-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5021001, fax. 22 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa stołów operacyjnych dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołów operacyjnych dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie zgodnie z ofertą cenową oraz opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331922303
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.300,00 zł (słownie: osiem tysięcy trzysta złotych 00/100); 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: BGK S. A. nr: 22 1130 1017 0020 0763 5720 0003 z tytułem: przetarg nieograniczony: 78/KT/2015. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, natomiast w pozostałych formach należy dołączyć oryginał do oferty. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu. W przypadku innych form, Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii trwale spiętej z ofertą i załączenie oryginału. W obu przypadkach kserokopie muszą być potwierdzone jak w pkt II ppkt 7 i 8 SIWZ. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa stołów operacyjnych - 2 szt.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa stołu operacyjnego do porodów rozwiązywanych drogą zabiegową, w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa stołu operacyjnego dla Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Praskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Zakupy inwestycyjne dla Szpitala Praskiego
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa stołu operacyjnego dla Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Praskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Zakupy inwestycyjne dla Szpitala Praskiego
Dodano: 2015-10-30 - ZZP-160/15, ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO: POZ.1 STOŁY OPERACYJNE POZ.2 LAMPY OPERACYJNE POZ.3 FOTELE/ŁÓŻKA PORODOWE
Dodano: 2015-10-01 - Jednorazowa dostawa stołu operacyjnego oraz lampy operacyjnej dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa stołu operacyjnego z wyposażeniem chirurgicznym i anestezjologicznym, nr sprawy Pn-134/14/AR
Dodano: 2014-10-07 - Jednorazowa dostawa stołu operacyjnego dla PCZ Sp. z o. o. w Otwocku
Dodano: 2014-07-14 - dostawa i montaż stołu operacyjnego urologicznego na wyposażenie bloku operacyjnego Oddziału Urologii Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa i montaż blatu do stołu operacyjnego kompatybilnego z podstawą firmy Maquet 1150
Dodano: 2014-04-07