Przetargi.pl
dostawa i montaż stołu operacyjnego urologicznego na wyposażenie bloku operacyjnego Oddziału Urologii Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż stołu operacyjnego urologicznego na wyposażenie bloku operacyjnego Oddziału Urologii Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3. Nie dopuszcza się dostaw częściowych poszczególnych elementów ww. stołu. Dostarczony stół musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. 4. Graniczne parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załącznik zestawienie parametrów do niniejszej specyfikacji. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. II. Warunki serwisowania sprzętu. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem. 1. Wymagany minimalny okres pełnej gwarancji na oferowaną aparaturę - 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. 2. Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego sprzętu. 3. W przypadku awarii, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 24 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia. 4. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi), nieograniczony dostęp telefoniczny lub faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny możliwość zgłoszenia awarii. 5. W przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24 - miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym i minimum 12 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie pogwarancyjnym. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia. 8. Wymagane świadectwa i atesty. deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia. 9. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) rozmieszczonych na terenie Polski, III. Termin realizacji zamówienia następować będzie w okresie do 30.07.2014 IV. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. V. Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331922303
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach