Przetargi.pl
Zakup i dostawa sterylizatora parowego z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 425 45 00 , fax. 87 735 20 20; 423 21 50
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
    ul. Sienkiewicza 2
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 425 45 00, fax. 87 735 20 20; 423 21 50
    REGON: 79031696100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sterylizatora parowego z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sterylizatora parowego z wyposażeniem obejmująca: 1) dostawę fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019 r. urządzenia wraz z oprogramowaniem i niezbędnym wyposażeniem. Dostarczone urządzenie musi być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych, kompletnie spełniające wymagania zasadnicze, wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych; 2) montaż urządzenia w miejscu przeznaczenia, jego uruchomienie obejmuje: konfigurację, kontrolę parametrów pracy, dostarczenie niezbędnej dokumentacji wymaganej przepisami 3) udzielenie instruktażu pracownikom sterylizatorni i sekcji technicznej w zakresie bezpiecznego użytkowania, prawidłowej obsługi dostarczonego urządzenia oraz jego konserwacji. 2. Gwarancja minimum 24 miesiące. W okresie gwarancji bezpłatne przeglądy dostarczonego urządzenia, w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej. Gwarancja obejmuje całość wszelkich kosztów związanych z ewentualną naprawą (materiały, części, praca serwisanta, dojazd itp.). 3. Oferent zobowiązuje się w ostatnim dniu gwarancji dostarczyć wszystkie hasła oraz kody serwisowe umożliwiające serwis pogwarancyjny. 4. Dostęp do części zamiennych i podzespołów przez 10 lat 5. Zestawienie i parametry wymagane zawiera załącznik nr 2 do SIWZ 6. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych materiałów, norm, typów urządzeń – Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich pa-rametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równo-ważne. 7. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Centralna Sterylizatornia Szpitala
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) dokumenty wymienione w pkt 1) dotyczące również innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wy-kluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.1. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 („z otwarcia ofert”), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkanie ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w niniejszym ustępie stosuje się. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Dziale VI SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Wykonawca wskaże adres strony internetowej w formularzu ofertowym, a Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa powyżej są sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 9) Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, zaleca się wskazanie w ofercie informacji, czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy ( z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone). 10) Inne dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) parametry wymagane – załącznik nr 2 3) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 4) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 5) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytua-cji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć 6) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 7) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz które Wykonawca wykona własnymi siłami (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach