Przetargi.pl
Dostawa środków czystości

Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Komeńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
    Komeńskiego 35
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
    REGON: 28109884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości, w ilości i o parametrach określonych w Załącznikach nr 1.1 -1.5 – formularzach ofertowych do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez Wykonawców zgodnie z art. 26 ust. 2f wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga: a) Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na: - ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - ZAŁĄCZNIKU NR 3 do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie 2. Dokumenty składane przez Wykonawców zgodnie z art. 26 ust. 2f wraz z ofertą w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Uwaga: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów, 3. Dokumenty składane przez Wykonawców zgodnie z art. 26 ust. 2f wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Próbki zaoferowanego asortymentu w Pakietach 1 – wszystkie pozycje po 1 opakowaniu handlowym; Pakiet 2 poz. 2, 3, 4, 5, 22, 23, 31 po 1 sztuce; Pakiet 3 – wszystkie pozycje po 1 opakowaniu handlowym; Pakiet 4 – wszystkie pozycje po 1 opakowaniu handlowym; Pakiet 5 – wszystkie pozycje po 1 opakowaniu handlowym zgodnie z kryteriami określonymi w ZAŁĄCZNIKU Nr 7 do SIWZ – Formularz oceny jakości. Próbki z pakietów II, III, IV zostaną przekazane do magazynu Zamawiającego, w celu porównywania jakości otrzymywanego towaru w trakcie realizacji umowy, z oferowanymi w niniejszym postępowaniu przetargowym. 2) Materiały informacyjne (np. katalogi, foldery, ulotki informacyjne, prospekty producenta w języku polskim) z zaznaczonymi pozycjami zaoferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 2 dla poz. 1, 6, 10, 11, 32 i 33; Pakietu 3 dla poz. 1, 2 i 3 umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach