Przetargi.pl
Zakup i dostawa stacjonarnych robotów rehabilitacyjnych kończyn dolnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu - Zdroju

WOJEWÓDZKI SZPITAL REHABILITACYJNY DLA DZIECI W JASTRZĘBIU ZDROJU ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Tadeusza Kościuszki 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324761451 , fax. 324751727
  • Data zamieszczenia: 2023-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI SZPITAL REHABILITACYJNY DLA DZIECI W JASTRZĘBIU ZDROJU
    ul. Tadeusza Kościuszki 14
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 324761451, fax. 324751727
    REGON: 000297767
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalwsr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa stacjonarnych robotów rehabilitacyjnych kończyn dolnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu - Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa stacjonarnego robota rehabilitacyjnego kończyn dolnych TYP 1 na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu – Zdroju.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania i parametry, jakie muszą spełniać urządzenia robotyczne do rehabilitacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.3. Oferowane przez Wykonawcę urządzenie robotyczne do rehabilitacji, w szczególności:a) musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;b) musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w 2023 r., nieużywane, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich, wolne od jakichkolwiek obciążeń ustanowionych na rzecz osób trzecich, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonane profesjonalnie i należycie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, dostarczone kompletnie i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych c) spełniać wszelkie wymagania wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego i SWZ w tym zakresie, w szczególności określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa etc. i odpowiadać wymogom, jakie nadają na nieodpowiednie Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich potwierdzających na to dokumentów,d) musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,e) musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu, producenta i rok produkcji,f) nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu składania ofert.4. Przedmiot umowy obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, instalację oraz świadczenie pełnego bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji i rękojmi.5. Transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.6. Wykonawca zaprogramuje urządzenia w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań Zamawiającego zgodnie z parametrami wymienionymi w SWZ, dostarczy do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i uruchomi urządzenie.7. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę w sposób nieutrudniający utrzymania ciągłej pracy szpitala. Wykonawca dokona wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt instruktażu wytypowanego personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej, w siedzibie Zamawiającego.9. Wykonawca przeprowadzi instruktaż wyznaczonych przez Zamawiającego: a) pracowników bezpośredniej obsługi przedmiotu zamówienia – w zakresie obsługi technicznej i bezpieczeństwa pracy, b) pracowników zaplecza technicznego – w zakresie nadzorowania sieci instalacji oraz pracowników zaplecza informatycznego – w zakresie nadzorowania sieci informatycznej.10. Instruktaż zostanie przeprowadzony w terminie nie później niż do 2 dni roboczych po dostawie i uruchomieniu przedmiotu zamówienia oraz po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o ww. czynnościach.11. Instruktaż zostanie potwierdzony protokołem oraz certyfikatami dla uczestników szkolenia.12. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania przeglądów okresowych oraz konserwacji dostarczonego przedmiotu zamówienia (m.in. wykonanie konserwacji części mechanicznych i elektrycznych, sprawdzenie poprawności działania oraz wymagań parametrów technicznych), z częstotliwością odpowiadającą potrzebom wynikającym z celu zapewnienia sprawności działania sprzętu, jednak nie rzadziej niż jeden raz w roku, w siedzibie Zamawiającego. Po przeprowadzeniu ww. czynności Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu z wykonanych czynności do paszportu technicznego z wykonanych czynności. 13. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca wykonuje nieodpłatnie serwis gwarancyjny potwierdzony protokołem oraz wpisem w paszporcie technicznym. Serwis obejmuje koszt dojazdu, roboczogodziny, oraz wymianę części zużywalnych (lub wyeksploatowanych).14. Warunki realizacji zamówienia, dostawy i informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa stacjonarnego robota rehabilitacyjnego kończyn dolnych TYP 2 na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu – Zdroju.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania i parametry, jakie muszą spełniać urządzenia robotyczne do rehabilitacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.3. Oferowane przez Wykonawcę urządzenie robotyczne do rehabilitacji, w szczególności:a) musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;b) musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w 2023 r., nieużywane, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich, wolne od jakichkolwiek obciążeń ustanowionych na rzecz osób trzecich, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonane profesjonalnie i należycie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, dostarczone kompletnie i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych c) spełniać wszelkie wymagania wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego i SWZ w tym zakresie, w szczególności określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa etc. i odpowiadać wymogom, jakie nadają na nieodpowiednie Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich potwierdzających na to dokumentów,d) musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,e) musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu, producenta i rok produkcji,f) nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu składania ofert.4. Przedmiot umowy obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, instalację oraz świadczenie pełnego bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji i rękojmi.5. Transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.6. Wykonawca zaprogramuje urządzenia w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań Zamawiającego zgodnie z parametrami wymienionymi w SWZ, dostarczy do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i uruchomi urządzenie.7. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę w sposób nieutrudniający utrzymania ciągłej pracy szpitala. Wykonawca dokona wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt instruktażu wytypowanego personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej, w siedzibie Zamawiającego.9. Wykonawca przeprowadzi instruktaż wyznaczonych przez Zamawiającego: a) pracowników bezpośredniej obsługi przedmiotu zamówienia – w zakresie obsługi technicznej i bezpieczeństwa pracy, b) pracowników zaplecza technicznego – w zakresie nadzorowania sieci instalacji oraz pracowników zaplecza informatycznego – w zakresie nadzorowania sieci informatycznej.10. Instruktaż zostanie przeprowadzony w terminie nie później niż do 2 dni roboczych po dostawie i uruchomieniu przedmiotu zamówienia oraz po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o ww. czynnościach.11. Instruktaż zostanie potwierdzony protokołem oraz certyfikatami dla uczestników szkolenia.12. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania przeglądów okresowych oraz konserwacji dostarczonego przedmiotu zamówienia (m.in. wykonanie konserwacji części mechanicznych i elektrycznych, sprawdzenie poprawności działania oraz wymagań parametrów technicznych), z częstotliwością odpowiadającą potrzebom wynikającym z celu zapewnienia sprawności działania sprzętu, jednak nie rzadziej niż jeden raz w roku, w siedzibie Zamawiającego. Po przeprowadzeniu ww. czynności Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu z wykonanych czynności do paszportu technicznego z wykonanych czynności. 13. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca wykonuje nieodpłatnie serwis gwarancyjny potwierdzony protokołem oraz wpisem w paszporcie technicznym. Serwis obejmuje koszt dojazdu, roboczogodziny, oraz wymianę części zużywalnych (lub wyeksploatowanych).14. Warunki realizacji zamówienia, dostawy i informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej:- Zadanie nr 1: Urządzenie robotyczne do rehabilitacji kończyn dolnych Typ 1 kwotę 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)- Zadanie nr 2: Urządzenie robotyczne do rehabilitacji kończyn dolnych Typ 2 kwotę 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) i utrzymać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w rozdziale 12 ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6 SWZ.Szczegółowe informacje dotyczące wadium są określone w rozdziale 12 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach