Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 5 części, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 5 części, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT: CZĘŚĆ 1 - Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby doposażenia pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych w Zespole Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”; CZĘŚĆ 2 - Zakup i dostawa sprzętu mechatronicznego do Zespołu Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”; CZĘŚĆ 3 - Zakup i dostawa modeli szkoleniowych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”; CZĘŚĆ 4 - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i elektrotechnicznego do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”; CZĘŚĆ 5 - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i elektrotechnicznego do Technicznych Zakładów Naukowych im. Gen. Wł. Sikorskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej SOPZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w SOPZ. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT. Numer identyfikacyjny projektu: RPSL.11.02.02-24-03CE/16. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) 400,00 zł (słownie: Czterysta złotych 00/100) - dla części 1; b) 800,00 zł (słownie: Osiemset złotych 00/100) - dla części 2; c) 3 400,00 zł (słownie: Trzy tysiące czterysta złotych 00/100) - dla części 3; d) 150,00 zł (słownie: Sto pięćdziesiąt złotych 00/100) - dla części 4; e) 3 600,00 zł (słownie: Trzy tysiące sześćset złotych 00/100) - dla części 5. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.11.2018 r. do godz. 9.30.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, wraz ze szczegółowymi tabelami oferowanych cen wypełnionych dla części, na które będzie złożona oferta. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów, o którym mowa w punkcie 6.3.1) SIWZ, sporządzony przez wykonawcę na drukach stanowiących załączniki nr 4a, 4b, 4c, 4d i 4e do SIWZ odpowiednio dla części, na które będzie złożona oferta - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych. W przypadku zestawów należy podać nazwę producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych dla każdego elementu zestawu. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę modelu i producenta (w przypadku zestawów - nazwę modelu i producenta dla każdego elementu zestawu), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem jego parametrów technicznych. W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu (w przypadku zestawów - producenta, modelu dla każdego elementu zestawu) zastosowanych komponentów oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa stacjonarnych robotów rehabilitacyjnych kończyn dolnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu - Zdroju
Dodano: 2023-11-24 - Zakup i dostawa stacjonarnych robotów rehabilitacyjnych kończyn dolnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Jastrzębiu - Zdroju
Dodano: 2023-11-03 - Zakup i wykonanie elementów do koncentratora danych pomiarowych
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa i montaż depozytorów kluczy w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 43/45.
Dodano: 2022-09-02 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń elektrotechnicznych dla Zespołu Szkół Technicznych im. płk. Gwidona Langera w Cieszynie w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w Zespole Szkół Technicznych im. Płk. Gwidona Langera w Cieszynie”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń elektrotechnicznych dla Zespołu Szkół Technicznych im. płk. Gwidona Langera w Cieszynie w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w Zespole Szkół Technicznych im. Płk. Gwidona Langera w Cieszynie”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa stanowiska do termoformowania dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2020-04-28 - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 4 części
Dodano: 2019-04-11 - Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu szkoleniowego do badania i montażu układów mikroprocesorowych, sterowników PLC oraz badania układów automatyki przemysłowej i domowej na potrzeby interdyscyplinarnej pracowni informatycznej i elektronicznej dla Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu w ramach projektu „Dostosowanie warunków dydaktycznych do realizacji celów projektu Nasza jakość – Twoja szansa – kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu”.
Dodano: 2019-02-20 - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 4 części
Dodano: 2018-12-20