Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 87-707 Zakrzewo, ul. Inowrocławska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 720 015 , fax. 542 720 015
- Data zamieszczenia: 2020-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Inowrocławska 20
87-707 Zakrzewo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 720 015, fax. 542 720 015
REGON: 29665000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej wykorzystywanych podczas zwalczania COVID- 19 dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19 dla Domu Pomocy Społecznej 20, 87-707 Zakrzewo 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące środki ochrony osobistej: - rękawiczki nitrylowe bezpudrowe - maska ochronna, chirurgiczna 3-warstwowa z gumkami -maska ochronna KN95-FFP2 - półmaska ochronna FFP3 - gogle/okulary ochronne - maty dezynfekcyjne - termometry bezdotykowe - płyn do dezynfekcji rąk - płyn do dezynfekcji powierzchni - chusteczki nasączone płynem do dezynfekcji rąk - ściereczki nasączone płynem do dezynfekcji -kombinezon ochronny wielokrotnego użytku z kapturem i ochraniaczami na obuwie - kombinezon ochronny wielokrotnego użytku - podfoliowany fartuch medyczny - fartuch medyczny z gumką - czepek typu beret - ochraniacze na obuwie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada aktualną koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Maseczka medyczna jednorazowa MATOPAT
Dodano: 2022-03-23 - Dostawa półmasek filtrujących FFP3
Dodano: 2022-02-15 - ZAMÓWIENIE ZWIĄZANE Z COVID:maseczki medyczne dla ochrony indywidualnej pracowników PB i studentów.
Dodano: 2021-10-25 - Zakup COVID; maseczki medycznych, rękawice nitrylowe, płyn do dezynfekcji rąk dla ochrony indywidualnej pracowników i studentów PBS.
Dodano: 2021-10-25 - Maska z filtrem FFP3 w ilości 5000 sztuk
Dodano: 2021-06-23 - Maska z filtrem FFP3 w ilości 5000 sztuk
Dodano: 2021-06-16 - Maska z filtrem FFP3 w ilości 5000 sztuk
Dodano: 2021-06-16 - Maska z filtrem FFP3 w ilości 5000 sztuk
Dodano: 2021-06-16 - Maska z filtrem FFP3 w ilości 5000 sztuk
Dodano: 2021-06-16 - Kombinezon ochronny z normą EN14126 w ilości 5000 sztuk
Dodano: 2021-06-16