Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu

Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Wierzbińskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3574824, 2573415 , fax. 523 574 824
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
    ul. Wierzbińskiego 49
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3574824, 2573415, fax. 523 574 824
    REGON: 92931451000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: CZĘŚĆ I - Środki ochrony indywidualnej 1 1) Rękawice jednorazowe nitrylowe – 1400 opakowań po 100 szt. CZĘŚĆ II – Środki ochrony indywidualnej 2 1) Maseczki wielorazowe z filtrem – 700 sztuk 2) Maseczki jednorazowe – 12000 sztuk CZĘŚĆ III- Środki ochrony indywidualnej 3 1) Kombinezon ochronny jednorazowy – 1200 sztuk 2) Kombinezon ochronny wielorazowy – 100 sztuk 3) Fartuch ochronny jednorazowy – 1200 sztuk 4) Fartuch ochronny wielorazowy – 500 szt. 5) Ochraniacze jednorazowe na buty – 20 opakowań po 100 szt. 6) Czepki jednorazowe – 2 opakowania po 100 szt. CZĘŚĆ IV – Środki dezynfekcyjne 1) Ściereczki nasączone płynem do dezynfekcji o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym wobec wirusów osłonkowych (w tym koronawirus SARS-COV-2) - 200 opakowań po 100 szt., 2) Płyn do higienicznej dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 15 szt. po 5 l, 3) Płyn do higienicznej dezynfekcji powierzchni niemających kontaktu z żywnością o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 65 szt. po 5l, 4) Płyn do higienicznej dezynfekcji powierzchni w aerozolu mających kontakt z żywnością o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym - 15 szt. po 1 l, 5) Płyn do higienicznej dezynfekcji powierzchni w aerozolu niemających kontaktu z żywnością o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 30 szt. po 1 l, 6) Chusteczki nasączone płynem do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym – 200 opakowań po 100 szt., 7) Żel do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 200 szt. po 500 ml, 8) Płyn w aerozolu do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 200 szt. po 500 ml, 9) Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 40 szt. po 5 l. CZĘŚĆ V - Wyposażenie 1 1) Maty dezynfekcyjne – 20 sztuk CZĘŚĆ VI - Wyposażenie 2 1) Termometry bezdotykowe – 10 sztuk 4. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty, niezbędne certyfikaty dopuszczające stosowanie urządzeń u ludzi w Polsce i Unii Europejskiej, świadectwa rejestracji i inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia m.in. karty katalogowe potwierdzające zgodność zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w dokumencie „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach