Przetargi.pl
„Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku”

Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku ogłasza przetarg

  • Adres: 26-052 Sitkówka-Nowiny, Zgórsko, ul. Szewska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 667 575 , fax. 413 465 344
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku
    Zgórsko, ul. Szewska 28
    26-052 Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 667 575, fax. 413 465 344
    REGON: 29240379200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/dps-zgorsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1: 1. Koncentratory tlenu– 2 szt. 2. Ssaki elektryczne - 2szt. 3. Termometry elektroniczne – 9 szt. 4. Termometr 36 do 43oC – 3 szt. 5. Inhalatory ultradźwiękowe - 3szt. Zadanie 2: 1. Stanowisko do dezynfekcji rąk – 7 szt. Zadanie 3: 1. Lampa bakteriobójcza – 3 szt. 2. Lampy bakteriobójcze przepływowe - 10 szt. Zadanie 4: 1. Maszyna czyszcząca do powierzchni pomieszczeń i korytarzy - 2szt. Zadanie 5: 1. Łóżka szpitalne – 4 szt. Zadanie 6: 1. Zamgławiacze do dezynfekcji pomieszczeń, korytarzy – 3 szt. 2. Opryskiwacz akumulatorowy plecakowy - 2szt. 3. Ozonatory z przedłużaczami – 5 szt. Zadanie 7: 1. Ubrania jednorazowe chirurgiczne – 500 szt. 2. Gogle ochronne -100 szt. 3. Maseczki z filtrem wielorazowe – 100 szt. 4. Czepki ochronne jednorazowe - 50op (po100sztuk) 5. Żele antybakteryjne do rąk - 100op (po0,5 l) 6. Płyny do dezynfekcji rąk - 5l – 150 op. / 0,5l – 140 op. 7. Ochraniacze na obuwie niejałowe - 100op. (po100szt.) 8. Płyny do dezynfekcji powierzchni - 5L-80op / 0,5L – 100 op. 9. Fartuchy jednorazowe ochronne – 1000 szt. 10. Kombinezony ochronne – 200 szt. 11. Przyłbice ochronne – 100 szt. 12. Maseczki ochronne– 1000 szt 13. Rękawice jednorazowe nitrylowe: L-200 op. (po100 szt.) XL- 200 op. (po100 szt.) M-400 op. (po100 szt.) 14. Kombinezony ochronne jednorazowe – 75 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach