Przetargi.pl
„Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego”

Dom Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 456 497 , fax. 413 456 497
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego
    ul. Jagiellońska 76
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 456 497, fax. 413 456 497
    REGON: 26020103300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskepinskiego.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. prof. Antoniego Kępińskiego.” Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań: Zadanie 1 Wyposażenie medyczne 1. Oczyszczacze powietrza z funkcja jonizacji – 6 sztuk 2. Lampa UV - 2 sztuki 3. Lampa UVC przepływowa, dwufunkcyjna – 2 sztuki 4. Koncentrator tlenu – 2 sztuki 5. Ssak medyczny – 1 sztuka 6. Termometr elektroniczny – 4 sztuki Zadanie 2 Dozowniki 1. Dozowniki do płynów 500ml – 14 sztuk Zadanie 3 Środki i akcesoria do dezynfekcji 1. Mata dezynfekcyjna – 4 sztuki 2. Worki rozpuszczalne – 20 opakowań po 25 sztuk 3. Worki czerwone na odpady zakaźne – 25 opakowań po 20 szt. 4. Worki czerwone na odpady zakaźne - 25 opakowań po 20 szt. 5. Płyn do szybkiej dezynfekcji powierzchni – 40 kanistrów po 5 l 6. Płyn do szybkiej dezynfekcji powierzchni – 20 opakowań po 500 ml 7. Chusteczki dezynfekujące do powierzchni – 50 opakowań po 100 sztuk 8. Mydlo antybakteryjne – 100 kanistrów po 5l 9. Płyn do dezynfekcji rąk – 200 kanistrów po 5l 10. Płyn dezynfekcyjny do powierzchni - 20 kanistrów po 5l 11. Plyn do dezynfekcji mat. - 10 opakowań po 1 l 12. Płyn do dezynfekcji powierzchni – 100 kanistrów po 5 l 13. Płyn do dezynfekcji rąk - 16 kanistrów po 5 l 14. Żel dezynfekcyjny do mycia rąk - 10 kanistrów po 5 l 15. Kosz na odpady czerwony otwierany przyciskiem nożnym – 4 sztuki 16. Kosz na odpady – 10 sztuk Zadanie 4 Pozostałe wyposażenie 1. Zestaw do sprzątania- wózek serwisowy – 5 sztuk 2. Zestaw serwisowy – mop – 12 sztuk 3. Nakładki do mopów – 140 sztuk 4. Kosz na śmieci metalowy otwierany przyciskiem nożnym – 10 sztuk 5. Ręczniki jednorazowe- 5 opakowań po 100 sztuk 6. Myjki jednorazowe podfoliowane- 80 opakowań po 50 sztuk 7. Prześcieradła jednorazowe – serweta – 80 opakowań po 30 sztuk 8. Pościel jednorazowa – 200 kompletów 9. Kubek styropianowy - 50 opakowań po 40 sztuk 10. Talerz owalny jednorazowy - 20 opakowań po 100 sztuk 11. Flaczarka glęboka jednorazowa - 40 opakowań po 100 sztuk 12. Sztućce – komplet - 8 opakowań po 250 sztuk 13. Łyżka duża biala - 40 opakowań po 100 sztuk 14. Pościel z bawełny – 20 sztuk 15. Prześcieradło Jersey – 20 sztuk Zadanie 5 Środki ochrony indywidualnej 1. Maseczki jednorazowe – 40 opakowań po 40 sztuk 2. Maska ochronna FFP3 – 200 sztuk 3. Przyłbice – 20 sztuk 4. Czepki – 200 sztuk 5. Gogle – 10 sztuk 6. Kombinezon. Rozmiar L/XL – 50 sztuk 7. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar M – 800 opakowań po 100 sztuk 8. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar L – 150 opakowań po 100 sztuk 9. Rękawice ochronne, jednorazowe. Rozmiar S - 50 opakowań po 100 sztuk 10. Fartuchy jednorazowe – 200 sztuk 11. Ochraniacze na obuwie – 4 opakowań po 50 par 12. Rękawice ochronne – 60 opakowań po 100 par 13. Rękawice ochronne – 40 opakowań po 100 sztuk Zadanie 6 Materac 1. Materac – 20 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39330000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach