Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 76 319, , fax. 41 36 76 931
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
    Jagiellońska 76
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 76 319, , fax. 41 36 76 931
    REGON: 29240011500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsjp2.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. Jana Pawła II.” Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 - Środki ochrony indywidualnej 1 1. Rękawice jednorazowe nitrylowe – 1800 sztuk 2. Maseczki chirurgiczne – 15000 sztuk 3. Fartuch jednorazowy - 600 sztuk 4. Buty jednorazowe – 200 opakowań 5. Czepki jednorazowe – 100 opakowań 6. Pojemniki na odpady medyczne - 200 sztuk 7. Pojemniki na odpady medyczne - 100 sztuk Zadanie 2- Środki ochrony indywidualnej 2 1. Pościel jednorazowa – 150 kompletów 2. Ręcznik kąpielowy jednorazowy – 50sztuk 3. Myjki jednorazowe – 300 opakowań 4. Klapki jednorazowe – 30 sztuk 5. Gogle ochronne – 10 sztuk 6. Przyłbice ochronne – 150 opakowań 7. Kombinezony wielorazowe – 40 sztuk Zadanie 3 – Środki dezynfekcyjne i dozowniki 1. Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny – 5 sztuk 2. Płyn do dezynfekcji rąk – 100 sztuk 3. Środki dezynfekujące - 100 sztuk 4. Płyn do nasączania mat dezynfekcyjnych -10 sztuk 5. Elektroniczne dozowniki do mydła w płynie – 8 sztuk 6. Elektroniczne dozowniki do mydła w płynie -18 sztuk 7. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji na stojaku z okapnikiem – 1 sztuka 8. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji – 8 sztuk 9. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji - 18 10. Stojaki do płynu bezdotykowe – 4 sztuki Zadanie - 4 Wyposażenie 1. Lampy bakteriobójcza – 2 sztuki 2. Ozonator – 1 sztuka 3. Ssaki elektryczne – 2 sztuki 4. Termometry bezdotykowe– 10 sztuk 5. Maty dezynfekcyjne – 4 sztuki 6. Pulsoksymetr – 1 sztuka 7. Koncentrator tlenu – 1 sztuka 8. Sterylizator – 1 sztuka Zadanie 5 - Pozostałe wyposażenie 1. Naczynia jednorazowe – 2000 sztuk 2. Worki na odpady medyczne – 2000 rolek 3. Worki na odpady medyczne – 2000 rolek 4. Kosze na środki ochrony – 10 sztuk 5. Kosze na środki ochrony – 8 sztuk 6. Kosze na środki ochrony – 10 sztuk 7. Zestawy do sprzątania – 8 sztuk Zadanie 6 - Urządzenia 1. Lodówka – 1 sztuka 2. Kuchenka mikrofalowa– 1 sztuka 3. Czajniki elektryczne– 10 sztuk 4. Kosze na odpady– 15 sztuk 5. Naczynia i sztućce jednorazowe - 300 kompletów Zadanie 7 – Pościel 1. Materace – 33 sztuki 2. Pościel : Poszwa na kołdrę – 75 kompletów 3. Pościel: Poduszka, Kołdra - 75 kompletów 4. Koce – 150 sztuk 5. Pościel jednorazowa- 20 kompletów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach