Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 25-734 Kielce, Jagiellońska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 36 76 319, , fax. 41 36 76 931
- Data zamieszczenia: 2020-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
Jagiellońska 76
25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 36 76 319, , fax. 41 36 76 931
REGON: 29240011500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsjp2.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. Jana Pawła II.” Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 - Środki dezynfekcyjne 1. Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny – 5 szt 2. Płyn do dezynfekcji rąk – 100 szt 3. Płyn do dezynfekcji powierzchni – 100 szt 4. Płyn do nasączania mat dezynfekcyjnych – 10 szt 5. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji – 1 szt Zadanie 2- Dozowniki i płyny 1. Elektroniczne dozowniki do mydła w płynie – 5 szt 2. Elektroniczne dozowniki do płynów do dezynfekcji – 5 szt 3. stojaki do płynu bezdotykowe – 4 szt 4. antybakteryjne mydło w płynie – 150 szt po 1l, 50 szt po 5l 5. płyn do dezynfekcji rąk – 150 szt 6. naczynia i sztućce jednorazowe – 3000 kompletów 7. worki na odpady medyczne – 2000 rolek 35l, 2000 rolek 120l 8. kosz na środki ochrony – 11szt Zadanie 3 – Kosze na odpady 1. kosze na środki ochrony – 3 szt. Zadanie 4 - Zestawy do sprzątania 1. zestawy do sprzątania – 8 szt. Zadanie 5 - Urządzenia do dezynfekcji 1. lampa bakteriobójcza – 2 szt 2. ozonator – 1 szt Zadanie 6 – Wyposażenie medyczne 1 1. koncentrator tlenu – 1 szt 2. sterylizator – 1 szt Zadanie 7 – Wyposażenie medyczne 2 1. ssak elektryczny – 2 szt 2. termometry bezdotykowe – 10 szt 3. maty dezynfekcyjne – 4 szt 4. pulsoksymetr – 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rękawiczki ochronne jednorazowe
Dodano: 2021-11-17 - Zakup rękawiczek ochronnych
Dodano: 2021-10-18 - Zakup rękawiczek nitrylowych
Dodano: 2021-05-25 - Rękawiczki nitrylowe i maseczki chirurgiczne
Dodano: 2021-04-29 - Zakup maseczek jednorazowych
Dodano: 2021-04-29 - zakup maseczek jednorazowych chirurgicznych
Dodano: 2021-04-29 - Zakup maseczek jednorazowych chorurgicznych
Dodano: 2021-04-27 - Zakup maseczek jednorazowych chirurgicznych.
Dodano: 2021-04-27 - Zakup maseczek jednorazowych chirurgicznych.
Dodano: 2021-04-27 - Dostawa półmasek ochronnych, filtrujących FFP3.
Dodano: 2021-03-30