Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
- Data zamieszczenia: 2019-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
ul. Prądnicka
31-202 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
REGON: 35720766400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz dzierżawa myjni endoskopowej wraz z dostawą środków myjąco - dezynfekujących dla Pracowni Endoskopii. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych. Zamówienie podzielone jest na 6 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1, 1A, 1B do SIWZ wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (nie należy wprowadzać zmian do załącznika– załącznik ten stanowi załącznik do umowy). Wykonawca winien nanieść tylko w formie uwagi pod pakietem informację związaną ze zmianami wynikającymi z odpowiedzi na zapytania.Formularz ofertowy – załącznik nr 2 oraz 2A do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej.Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym- Załącznik nr 5 do SIWZ. Foldery – PARAMETRY OCENIANE- Zamawiający żąda załączenia do oferty oryginalnych kart katalogowych wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub angielskim w celu potwierdzenia wszystkich parametrów ocenianych. W przypadku braku niektórych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy o spełnianiu ocenianych parametrów. 1) Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy – dotyczy Pakietów od 2 do 6. 2) Próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), opatrzone etykietami w języku polskim, zawierającymi wszystkie niezbędne dane. Próbki opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki są bezpłatne i po ocenie traktowane są jako odpad medyczny. Ilość próbek została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie „Próbki w szt.”, dotyczy Pakietów od 2 do 6. 3) Dla Pakietu numer 1 (MYJNIA ENDOSKOPOWA) - dokumenty wymienione w załączniku nr 1A i 1B (deklaracja zgodności, autoryzacja producenta) + materiały firmowe (karty danych technicznych, foldery) potwierdzające spełnienie wymagań SIWZ; dla środków myjących i dezynfekcyjnych – w przypadku zaproponowania innych środków myjących Wykonawca składa dokumenty jak powyżej 4) Wszelkie dokumenty, o których mowa w załączniku nr 1, 1A, 1B do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa do magazynu Apteki Szpitalnej środków do dezynfekcji.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa drobnego i specjalistycznego sprzętu medycznego oraz środków medycznych dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa drobnego i specjalistycznego sprzętu medycznego oraz środków medycznych dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2023-09-27 - Dostawy materiałów do dezynfekcji II
Dodano: 2023-09-11 - Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji
Dodano: 2023-08-15 - Dostawa drobnego i specjalistycznego sprzętu medycznego oraz środków medycznych dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2023-08-04 - „Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych na potrzeby RCKiK w Krakowie.”
Dodano: 2023-05-07 - DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2023-03-21 - Dostawy środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2023-02-24