Przetargi.pl
Konserwację oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka w okresie od 25.08.2019 do 31.12.2019 roku

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 146 , fax. 182 652 468
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 182 611 146, fax. 182 652 468
    REGON: 54325500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka w okresie od 25.08.2019 do 31.12.2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka w okresie od 25.08.2019 do 31.12.2019 roku. I .Informacje ogólne. Oświetlenie uliczne na terenie Gminy Jabłonka jest jej własnością. Lampy oświetlenia ulicznego umieszczone są na słupach będących własnością Zakładu Energetycznego oraz słupach będących własnością Gminy Jabłonka. Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka obejmuje na dzień sporządzenia niniejszego dokumentu (2341-351 lamp na gwarancji)=1990 punktów świetlnych (oprawy rtęciowe i sodowe) na okres od zawarcia umowy do 15.12.2019 roku, dalej od 16.12.2019 1990+14=2004 szt. punktów świetlnych (umowa nr RIOŚ.272.39.18.2014 oraz 95 szaf sterujących oświetleniem. Sieć zasilająca oświetlenie, kablowo-napowietrzna, podlegająca konserwacji wynosi ok.100 km. II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia-obowiązki wykonawcy 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jabłonka w okresie od 25.08 2019 roku do 31.12.2019 roku. 2. Wykonawca wybrany w drodze przetargu nieograniczonego na konserwatora urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka, odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych zainstalowanych na tym obszarze i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, w tym także konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niewłaściwe prowadzenie konserwacji stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. 3. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia z ramienia Wykonawcy, muszą posiadać kwalifikacje do konserwacji oświetlenia ulicznego, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku, w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń i instalacji w sieci (Dz.U Nr 89 poz.828 z późniejszymi zmianami) posiadać znajomość układu zasilania i sterowania konserwowanych obwodów oświetlenia oraz znajomości z zakresu obowiązków i sposobu prowadzenia prac konserwacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa pracy. 4. Konserwacja oświetlenia ulicznego w gminie Jabłonka obejmuje obecnie 1990 punktów świetlnych (oprawy sodowe i rtęciowe), a od 16.12.2019 roku 2004 szt. punktów świetlnych oraz 95 szaf sterujących oświetleniem i ok. 100 km sieci kablowo-napowietrznej. 5. Sieć zasilająca oświetlenie, kablowo-napowietrzna, podlegająca konserwacji wynosi ok.100km. 6. Wszelkie niezbędne materiały służące do likwidacji powstałych awarii i innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia zapewnia Wykonawca konserwacji. 7.Wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (słupów oświetlenia, latarń, opraw, kloszy, szaf oświetleniowych, kabli itp.) – maksimum – 10 szt. W przypadku przekroczenia maksymalnej ilości Zamawiający zleci wykonanie zadania na podstawie zaakceptowanego kosztorysu (wykonanego przez Wykonawcę) odrębnym zleceniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania usługi innemu podmiotowi. 8. Wykonawca winien stosować tylko fabrycznie nowe urządzenia i materiały posiadające wymagane atesty i certyfikaty. 9. Wykonawca winien zapewnić: 9.1. 24 godzinne pogotowie energetyczne z podaniem numerów telefonów osób dyżurujących, 9.2. Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od pracowników Zamawiającego oraz odwrotne potwierdzenie Zamawiającemu ich usunięcia 9.3. Informowanie Rejonu Dystrybucji w Nowym Targu i Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych powodujących czasowe zaciemnienie ulic, 9.4. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany pochylony lub rozbity słup, złamany lub przekręcony wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa itp.) w czasie maksymalnie 4 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia Zamawiającemu. 9.5. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikających z otwartej lub rozbitej szafy oświetleniowej, otwartej lub uszkodzonej wnęki bezpiecznikowej w czasie maksymalnie 4 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia Zamawiającemu. 9.6. Usunięcie w czasie maksymalnie 2 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia Zamawiającemu przypadków świecenia lamp poza ustalonymi godzinami, z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z Zamawiającym, Włączenie oświetlenia poza ustalonym programem urządzeń sterujących (w ciągu dnia) może nastąpić w przypadkach przeglądów i napraw sieci oświetleniowej, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego z określeniem przewidywanego czasu załączeń i wyszczególnieniem załączonych obiektów. Czas reakcji na usunięcie awarii zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. 9.7. Zamawiający wymaga aby wykonawca określił czas reakcji na usunięcie awarii maksymalnie do 72 godzin, minimalnie do 24 godzin. UWAGA!!! Zamawiający informuje, że czas reakcji na usunięcie awarii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najkrótszy czas reakcji ale nie krótszy niż 24 godziny otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany czas reakcji (72 godziny) otrzyma 0 pkt. 9.8. Tauron Dystrybucja Oddział w Krakowie, Rejon Dystrybucji w Nowym Targu jest właścicielem 1285 słupów, na których zamontowane są lampy oświetlenia ulicznego będące własnością gminy Jabłonka. 9.9. Przekazanie urządzeń będących przedmiotem konserwacji nastąpi przed rozpoczęciem usługi oraz po zakończeniu usługi protokołem przyjęcia-przekazania, Zamawiającego i wyłonionemu Wykonawcy. 9.10. Gdy niezbędnym jest wyłączenie linii energetycznej, Wykonawca pisemnie na 7 dni roboczych przed planowanym wyłączeniem wystąpi do Tauron Dystrybucja Rejon w Nowym Targu o wydanie pisemnego polecenia na pracę. Wykonawca zobowiązany jest wnieść do Rejonu Energetycznego w Nowym Targu opłatę za wyłączenie i dopuszczenie do pracy zgodnie z obowiązującą taryfą, 9.11. Wykonawca wnosi aktualnie obowiązująca opłatę w Rejonie Dystrybucji w Nowym Targu za nadzór pełniony nad pracami wykonywanymi przez konserwatora na urządzeniach elektroenergetycznych będących jego własnością (stacje transformatorowe, w których znajdują się układy sterujące oświetleniem ulicznym). 9.12. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić ewidencję konserwowanego oświetlenia, która będzie do wglądu Zamawiającego. 9.13. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu prac i jego otoczenia, oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. 9.14. Wartość brutto oferty należy wyliczyć z podaniem jej wielkości w okresie miesięcznym. Podstawą do wyliczenia powyższego jest uśredniona stawka brutto za konserwację 1 lampy w okresie miesięcznym pomnożona przez ilość lamp. Płatność 14 dni po wystawieniu faktury przez Wykonawcę i jej zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9.15. Załączniki: Załącznik nr 1 - wykaz punktów poboru oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka Miejscowość OUR OUS LED PARK Razem Sołectwo Bory 40 109 25 - 174 Chyżne 18 123 - _ 141 Jabłonka 91 490 55 56 692 Lipnica Mała 204 213 - 5 422 Orawka 62 170 _ _ 232 Podwilk 80 126 - _ 206 Zubrzyca Dolna 45 99 33 _ 177 Zubrzyca Górna 12 285 - _ 297 Ogółem 552 1615 113 61 2341 III. Załącznik nr 2 Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka. W ramach zadania pod nazwą „Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka w okresie od 25.08.2019 do 31.12.2019r., należy wykonywać następujący zakres prac: 1. Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego 2. Wymiana uszkodzonych źródeł światła, opraw, uszkodzonych kloszy, dławików w oprawach, kondensatorów w oprawach oświetleniowych, układów zapłonowych, oprawek, przewodów w latarniach, wkładek topikowych w słupach, główek bezpiecznikowych w słupach, podstaw bezpiecznikowych, bezpieczników mocy w skrzyniach pomiarowo-sterowniczych znajdujących się na stacji trafo, podstaw bezpiecznikowych na linii napowietrznej, styczników na tablicach oświetlenia ulicznego, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, uszkodzonych odcinków przewodów kablowej sieci oświetleniowej 3. Wymiana uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, 4. Bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, 5. Wszelkie niezbędne materiały służące do likwidacji powstałych awarii i innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia zapewnia Wykonawca konserwacji. 6. Wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (słupów oświetlenia, latarń, opraw, kloszy, szaf oświetleniowych, itp.) – maksimum – 10 szt. W przypadku przekroczenia maksymalnej ilości Zamawiający zleci wykonanie zadania na podstawie zaakceptowanego kosztorysu (wykonanego przez Wykonawcę) odrębnym zleceniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania usługi innemu podmiotowi. 7. Wymiana uszkodzonych odcinków przewodów kablowej sieci oświetleniowej, 8. Wymiana zegarów sterujących, 9. Mycie kloszy, opraw oświetleniowych: (indywidualne w przypadku każdej naprawy oraz celowe całych ciągów ulicznych lub pieszych w ramach ustalonego harmonogramu), 10. Prostowanie pokrzywionych wysięgników wraz z oprawami, 11. Regulacja wysięgników do pozycji zapewniającej właściwe oświetlenie, 12. Pionowanie skrzywionych słupów sieci oświetleniowej będących własnością Gminy Jabłonka, 13. Lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej sieci oświetleniowej, 14. Lokalizacja uszkodzeń w kablowej sieci oświetleniowej, 15. Naprawa uszkodzeń w napowietrznej sieci oświetleniowej, 16. Naprawa uszkodzeń w kablowej sieci oświetleniowej, 17. Przestawianie stref czasowych zegarów sterujących pracą oświetlenia ulicznego na polecenie Zamawiającego (wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem), 18. Pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej, 19. Pomiar napięć i obciążeń, 20. Przygotowanie miejsc pracy i dopuszczenia do pracy, 21. Prowadzenie oględzin oświetlenia ulicznego w godzinach jego funkcjonowania, 22. Uzupełnienie braków w sieci oświetlenia ulicznego spowodowanych przez warunki atmosferyczne i akty wandalizmu, 23. Przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe, po uprzednio uzyskanej zgodzie na tę czynność od właściciela drzewa, 24. Inne prace nie wymienione wyżej lub zlecone przez Zamawiającego, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka. 25. Utylizacja wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, 26. Przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych, Uwaga. Zamawiający wymaga: -aby podmiot przystępujący do przetargu wykazał iż dysponuje podnośnikiem hydraulicznym z koszem do wykonywania prac na wysokości oraz lokalizatorem awarii sieci urządzeń kablowych, - dysponowania co najmniej dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje do konserwacji oświetlenia ulicznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku, w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń i instalacji w sieci (Dz. U Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami) posiadać znajomość układu zasilania i sterowania konserwowanych obwodów oświetlenia oraz znajomości z zakresu obowiązków i sposobu prowadzenia prac konserwacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa pracy. 2. CPV Główny przedmiot: 50.23.21.00-1 Usługi w zakresie konserwacji i oświetlenia ulicznego 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty przetargowej (według Załącznika nr 1 do SIWZ). 1a). Załącznik Nr 1a Kalkulacja ceny oferty 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1794 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ). 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendację opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacją z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. 6)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 5, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 5, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach