Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków czystości, wyposażenia i drobnego sprzętu gospodarczego dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.

Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2015-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków czystości, wyposażenia i drobnego sprzętu gospodarczego dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości, wyposażenia i drobnego sprzętu gospodarczego dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: 2.1.Część I: Środki czystości 2.2.Część II: Drobny sprzęt gospodarczy 2.3.Część III: Odkurzacze i worki do odkurzacza 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ. 4.Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać: a)Kartę charakterystyki oraz atest PZH (dotyczy Części I) b)Instrukcje montażu oraz obsługi (dotyczy Części II) c)Posiadać instrukcje obsługi (dotyczy Części III) 5.Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 6.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7.Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 8.Towar musi być wyprodukowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem dostawy. (dotyczy Części I.) 9.Wykonawca udzieli Zamawiającemu terminu przydatności na materiały na okres wynikający z gwarancji producenta materiałów nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru. (dotyczy Części I). 10.Termin przydatności min. 12 miesięcy liczony od daty odbioru towaru tj. od daty podpisania protokołu odbioru z wyjątkiem kiedy producent udzielił gwarancji dłuższej, (dotyczy Części II i III). 11.Wartość brutto towarów obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. 13.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SIWZ. 14.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart charakterystyki i atestów PZH - do poz. 2-4, 7-18, 34 (dotyczy Części I) oraz instrukcji montażu i obsługi (dotyczy Części II) i obsługi (dotyczy Części III) wraz z dostawą towaru. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku braku ww. dokumentów lub ich wad. 15.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub więcej części. Pełna oferta musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w załączniku nr 2, 2a i 2b SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337111400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną