Przetargi.pl
Usunięcie odpadów /załadunek, transport, odzysk lub unieszkodliwienie/ z terenu działki nr ewid. 160/2 w m. Ciółkowo, gm. Radzanowo

Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676800 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2015-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676800, fax. 024 2676848
    REGON: 61101603400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie odpadów /załadunek, transport, odzysk lub unieszkodliwienie/ z terenu działki nr ewid. 160/2 w m. Ciółkowo, gm. Radzanowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: załadunek, transport, odzysk lub unieszkodliwienie odbiór, o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom nienadający się do wykorzystania pochodzących z terenu działko o nr ew. 160/2 w m. Ciółkowo, gm. Radzanowo. Zamówienie realizowane będzie w ramach wykonania zastępczego, prowadzonego na podstawie przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do załadunku, transportu odpadów z terenu działki o nr ewid. 160/2 w m. Ciółkowo, gm. Radzanowo do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych decyzji administracyjnych na transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadu o kodzie: 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom nienadający się do wykorzystania. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu wywozu odpadów. Harmonogram zawierać będzie: planowaną datę i godzinę wywozu, oznaczenie środków transportu /nr rejestracyjny, marka, ładowność/, wskazanie osoby koordynującej usługę w miejscu jej wykonania. Rozpoczęcie realizacji zamówienia uwarunkowane będzie zatwierdzeniem przedstawionego harmonogramu przez Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - bieżąca dokumentacja wykonywanej usługi w formie dokumentacji fotograficznej, raportu dziennego zawierającego datę i godzinę wywozu, oznaczenie środków transportu /nr rejestracyjny, marka, ładowność/, ilość wykonanych załadunków, wskazanie osoby koordynującej, - prace przygotowawcze, w tym organizacja zaplecza logistycznego, - zabezpieczenie załadunku przed dostępem osób postronnych i zwierząt oraz zabezpieczenie warunków pracy dla osób wykonujących usługę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - załadunek odpadów i ich przygotowanie do transportu, - transport odpadów do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwienia, - przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia instalacjom posiadającym stosowne pozwolenia i decyzje administracyjne. - opracowanie sprawozdania z przeprowadzonych prac w formie papierowej (w tym udokumentowanie ilości usuniętych odpadów na podstawie kart przekazania odpadów lub kart ewidencji odpadów, miejscu odzysku lub unieszkodliwiania). Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne zezwolenia na transport odpadów i przekazać usunięte odpady podmiotowi posiadającemu aktualnie obowiązującą decyzję administracyjną zezwalająca na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów. Ponadto Wykonawca podpisze i przekaże Zamawiającemu, podpisane: Karty Przekazania Odpadów oraz dowody ważenia, potwierdzające ilości odebranego odpadu. Na podstawie tychże dokumentów i faktur Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą. Wykonawca poniesie koszty odzysku lub unieszkodliwiania odpadu. Odpad występuje w postaci luźnej. Ilość odpadu, jaka będzie odbierana z terenu działki nr ew. 160/2w m. Ciółkowo, gm. Radzanowo to: łącznie ok. 9.000,00 Mg, Zamawiający nie gwarantuje określonej powyżej ilości odpadów do odbioru, w związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie, iż w momencie nie wywiązania się Wykonawcy z umowy, Zamawiający zleci załadunek i wywóz odpadów innemu przewoźnikowi, przy czym wszelkie koszty poniesie Wykonawca, z którym została podpisana umowa z części należności z faktury. Załadunek odpadu będzie po stronie Wykonawcy na terenie działki nr ew. 160/2w m. Ciółkowo, gm. Radzanowo w dni robocze w godzinach: 08:00 do 16:00. Zlecony zakres usługi winien być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem oraz normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wykonawca może wnieść wadium w:a/pieniądzu, b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c/gwarancjach bankowych, d/gwarancjach ubezpieczeniowych, e/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./.4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek 81 9042 0003 0000 1586 2000 0100 - Bank Spółdzielczy Mazowsze z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na//- kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6.W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy załączyć oddzielnie, nie spięty z ofertą. Z treści dokumentu /gwarancji, poręczenia/ winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a u.p.z.p.9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. /pkt IX i jeśli dotyczy w pkt XII siwz/, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość miejsca odzysku lub unieszkodliwiania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach