Powiat Kłobucki ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
Rynek im. Jana Pawła II 13
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
REGON: 15218075400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Starostwa Powiatowego w Kłobucku na potrzeby realizacji projektu Zdrowy pracownik to efektywny pracownik -2 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu zapewniającego lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Starostwa Powiatowego w Kłobucku na potrzeby realizacji projektu „Zdrowy pracownik to efektywny pracownik” – 2 części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, każda z nich stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Część nr 1 - Zakup i dostawa biurek zapewniających lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Starostwa Powiatowego w Kłobucku na potrzeby realizacji projektu „Zdrowy pracownik to efektywny pracownik”. Część nr 2 - Zakup i dostawa krzeseł obrotowych, podstawek pod monitory i podnóżków zapewniających lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Starostwa Powiatowego w Kłobucku na potrzeby realizacji projektu „Zdrowy pracownik to efektywny pracownik”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz i wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 2a do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane (producent, nazwa, model, itp.) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ. 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup biurek
Dodano: 2021-07-14 - Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Starostwa Powiatowego w Kłobucku na potrzeby realizacji projektu Zdrowy pracownik to efektywny pracownik - 2 części.
Dodano: 2021-01-29 - Razem po zdrowie - poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o. – Postępowanie drugie.
Dodano: 2019-07-31 - Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Urzędu Miasta Częstochowy na potrzeby realizacji projektu „Zdrowiej znaczy efektywniej” – 6 części
Dodano: 2019-02-22 - Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/96/MW
Dodano: 2017-01-04