Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Szpitalna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 332 424 , fax. 32 2332424 w. 230
- Data zamieszczenia: 2019-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 2
44-120 Pyskowice, woj. śląskie
tel. 322 332 424, fax. 32 2332424 w. 230
REGON: 27624746500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpyskowice.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Razem po zdrowie - poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o. – Postępowanie drugie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach: Zadania nr 1: - Biurko biurowo-komputerowe - 14 szt; - Biurko medyczne - 24 szt; - Fotel obrotowy - 38 szt; - Regał na segregację prania - 3 szt; - Szafy na akta medyczne, leki oraz kasety RTG - 27 szt; - Wózek transportu bielizny - 3 szt; - Doświetlenie stanowisk - 4 szt. Zadania nr 2: - Bemar jezdny – 3 szt; - Termos do napoi ciepłych – 6 szt. Zadania nr 3: Wyposażenie pakiet medyczny: - Łóżko szpitalne regulowane elektrycznie z wyposażeniem - 10 szt; - Wózek transportowy w pozycji leżącej - 7 szt; - Podnośnik pacjenta - 3 szt; realizowane w ramach projektu: „Razem po zdrowie - poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitalaw Pyskowicach Sp. z o.o.” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup biurek
Dodano: 2021-07-14 - Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Starostwa Powiatowego w Kłobucku na potrzeby realizacji projektu Zdrowy pracownik to efektywny pracownik - 2 części.
Dodano: 2021-01-29 - Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Starostwa Powiatowego w Kłobucku na potrzeby realizacji projektu Zdrowy pracownik to efektywny pracownik -2 części.
Dodano: 2020-12-29 - Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego lepszą ergonomię pracy dla pracowników/pracownic Urzędu Miasta Częstochowy na potrzeby realizacji projektu „Zdrowiej znaczy efektywniej” – 6 części
Dodano: 2019-02-22 - Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/96/MW
Dodano: 2017-01-04