Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu warsztatowego dla 16 WOG. w Drawsku Pomorskim Znak postępowania: 714/2017

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2017-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: skarb państwa - 16WOG

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu warsztatowego dla 16 WOG. w Drawsku Pomorskim Znak postępowania: 714/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) podnośnika kanałowego hydrauliczno pneumatycznego min. 12t 2) podnośnika kanałowego hydrauliczno pneumatycznego min. 10t 3) testera diagnostycznego. 4) testera diagnostycznego pojazdów marki Iveco. 5) podnośnika punktowego do unoszenia pojazdów ciężarowych. min 20t. 6) wózka narzędziowego z wyposażeniem min. 7 szuflad min. 286 narzędzi. 7) szafki narzędziowej min. 11 szuflad min. 736 el. 8) sprężarki tłokowej min. 200l. 9) zestawu szlifierka kątowa + prowadnica + odkurzacz 10) sprężarki tłokowej min. 500 l. 11) prostownika wielofunkcyjnego min 15A 12) prostownika wielofunkcyjnego min 20A. 13) dźwignika skrzyni biegów 1,5t. 3. Koszt transportu i opakowania przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku towaru we właściwym magazynie w miejscu wskazanym przez magazyniera. 5. Wykonawca zapewnia właściwą jakość przedmiotu umowy, zgodnie ze złożoną ofertą. 6. Ilościowy i jakościowy odbiór towarów, stanowiących przedmiot umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w magazynach Zamawiającego w oparciu o obowiązujące normy jakościowe. 7. Dostarczane towary muszą być zgodne z wcześniej przedłożoną ofertą przez Wykonawcę. 8. Towary muszą być dostarczone w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. 9. Do narzędzi, urządzeń musi być dołączona wypełniona przez Wykonawcę karta gwarancyjna. 10. Wszelkie instrukcje obsługi, opisy, specyfikacje urządzeń muszą być w języku polskim. 11. Zamawiający nie dopuszcza „tworzenia” zestawów narzędzi przez Wykonawcę. Zestaw musi być utworzony przez jednego producenta , posiadać symbol katalogowy/symbol producenta oraz opis zestawu w języku polskim. 12. Opakowania/etui/pudełka/wózki/skrzynie zestawów narzędzi muszą mieć wybity bądź napisany symbol producenta. 13. W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów. 14. Jeśli producent oferowanych towarów wymaga kart gwarancyjnych bądź rejestracji elektronicznej to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wypełnione karty i potwierdzenie rejestracji elektronicznej. 15. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązuje się dołączyć protokół odbioru (wg. Wzoru) na którym widnieć będzie podpis osoby przyjmującej towar oraz osoby wydającej towar, a także data odbioru towaru. 16. Na każde wezwanie Zamawiającego (bezwzględnie Wykonawca który zostanie zakwalifikowany do II ETAPU) do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem) 4. Kody kreskowe Sprzęt powinien być znakowany jako wyrób detaliczny i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ. która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 pkt.5 ppkt.5 załącznika do decyzji 3/MON i zawierać: A) SSCC jednostki logistycznej z IZ 00 B) GTIN wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01 C) Data produkcji z IZ 11 D) Numer seryjny z IZ 21 E) Data gwarancji producenta lub data ważności z IZ 17 (jeżeli występuje) F) numer partii z IZ 10 ( jeżeli występuje) oraz dodatkowo: Jednolity indeks Materiałowy przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy Unikalny numer magazynowy NATO NSN ( ang. NATO Stock Number) – o ile został nadany dla danego towaru. Dodatkowe informacje w zakresie IZ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce. - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Wykonawca wypełni Kartę Wyrobu której wzór określa załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełnioną Kartę Wyrobu w postaci elektronicznej (format EXCEL) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ( w celu określenia prawidłowych danych w zakresie JIM i ewentualnie skorygowania błędów w karcie) i następnie przekaże Zamawiającemu minimum na siedem dni przed dostarczeniem towarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach