Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla hali sportowej i siłowni przy Szkole Podstawowej w Lutyni

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla hali sportowej i siłowni przy Szkole Podstawowej w Lutyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego dla hali sportowej i siłowni przy Szkole Podstawowej w Lutyni. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania (części) na dostawę i montaż elementów wyposażenia: 1) hala sportowa - część 1 2) siłownia - część 2 2. W przypadku, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy, patentu lub pochodzenia – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu, a także zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie urządzenie, produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do urządzeń, produktów wskazanych ( pożądanych ) przez zamawiającego. Składając ofertę równoważną Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę urządzenia ( typ. Producenta) , który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników. Złożenie oferty niezgodnej z powyższym będzie skutkować jej odrzuceniem. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt kompletny i gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych robót i montażów, bezpieczny, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie nowy tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 r., nieużywany, niepochodzący z ekspozycji lub wystaw. 4. W przypadku wyposażenia wymagającego montażu, podłączenia lub instalacji wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia w miejscu wskazanym oraz przeprowadzi szkolenie z obsługi urządzeń kuchennych, multimedialnych i biurowych. 5. W celu potwierdzenia jakości oferowanych produktów Wykonawca ma obowiązek przedłożyć na wezwanie Zamawiającego: 1) opisy techniczne, 2) zdjęcia lub katalogi prezentujące oferowane wyposażenie (przedłożone zdjęcia lub katalogi muszą odpowiadać przedłożonym opisom technicznym) 6. Gwarancje, instrukcje oraz wszystkie inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia winny być sporządzone w języku polskim. Wykonawca będzie zobowiązany określić w dokumencie gwarancyjnym: długość okresu gwarancji w miesiącach, pełny opis warunków gwarancji, czas naprawy ( w dniach ), lokalizację serwisu gwarancyjnego ( kraj, miasto, adres, tel./fax) 8. Podstawą przekazania wyposażenia będzie podpisanie przez strony protokołu zdawczo – odbiorowego. Wykonawca zrealizuje dostawę nie później niż do 10.08.2018. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o gotowości do dostawy na co najmniej 3 dni robocze przed dostawą. Dostawy winny być realizowane wyłącznie w dni: robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót. Uwaga! Dotyczy części 2 – siłowni Urządzenia muszą posiadać naklejki: - z instrukcją obsługi i wykonywania ćwiczenia - z informacją odnośnie obsługi, konserwacji i ograniczeń w stosowaniu urządzenia. - ze znakiem posiadanego przez przyrząd CE zgodnego z normami UE 7. Nazwa /Ilość pozycji elementów przedmiotu zamówienia Część 1 – hala sportowa 106; Część 2 – siłownia 25.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: „Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla hali sportowej i siłowni przy Szkole Podstawowej w Lutyni” dla części 1 (hala sportowa ) 2 000,00 zł. dla części 2 (siłownia) – 1 700,00 zł. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 2. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 3. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach