Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, Jana Pawła II, 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 592 93 14 , fax. 29 742 28 11
  • Data zamieszczenia: 2022-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
    Jana Pawła II, 45
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 29 592 93 14, fax. 29 742 28 11
    REGON: 550667824
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, obejmujący niżej wymienione pozycje:1) laptop – 15 sztuk,2) komputer desktop PC – 14 sztuk,3) Monitory – 20 sztuk,4) UTM – 2 sztuki,5) Serwer wraz z oprogramowaniem – 1 sztuka,6) Serwer plików – 1 sztuka7) UPS – 1 sztuka,8) Dyski HDD 4 TB do serwera plików – 8 sztukSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dokładne minimalne wymagane parametry techniczne i jakościowe dotyczące sprzętu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, na który składają się pliki zawierające specyfikacje techniczne dla poszczególnych kategorii sprzętów, tj.:Załącznik nr 7a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja LaptopyZałącznik nr 7b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia_specyfikacja Komputery stacjonarne i oprogramowanie biuroweZałącznik nr 7c do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia_specyfikacja MonitoryZałącznik nr 7d do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia_specyfikacja System bezpieczeństwa UTMZałącznik nr 7e do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia_specyfikacja Serwer wraz z oprogramowaniemZałącznik nr 7f do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia_specyfikacja Serwer plikówZałącznik nr 7g do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia_specyfikacja UPSZałącznik nr 7h do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia_specyfikacja Dyski HDD do serwera plików2. Wykonawca składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wypełnić danymi i złożyć wraz z ofertą Formularz oferty technicznej, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, na który składają się Formularze oferty technicznej dla poszczególnych kategorii sprzętowych składających się na przedmiot zamówienia, tj.:Załącznik nr 2a do SWZ_Formularz oferty technicznej_LaptopyZałącznik nr 2b do SWZ_Formularz oferty technicznej_Komputery stacjonarne i oprogramowanie biuroweZałącznik nr 2c do SWZ_Formularz oferty technicznej_MonitoryZałącznik nr 2d do SWZ_Formularz oferty technicznej_System bezpieczeństwa UTMZałącznik nr 2e do SWZ_Formularz oferty technicznej_Serwer wraz z oprogramowaniemZałącznik nr 2f do SWZ_Formularz oferty technicznej_Serwer plikówZałącznik nr 2g do SWZ_Formularz oferty technicznej_UPSZałącznik nr 2h do SWZ_Formularz oferty technicznej_Dyski HDD do serwera plikówWykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól i pozycji w każdej tabeli „Formularza oferty technicznej” (od 2a do 2h włącznie).W przypadku braku wskazania nazwy producenta, modelu lub nr katalogowego produktu lub innych pozycji formularza, których wykonawca nie wypełni danymi, a brak będzie danych, których nie da się wyinterpretować z innych załączonych do oferty dokumentów, oferta nie podlega uzupełnieniu i zostanie odrzucona na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie, w Załączniku nr 2 do SWZ (Formularz oferty technicznej) rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów (np. kart katalogowych, opisów technicznych, specyfikacji sprzętowych lub innych dokumentów), z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1) W zakresie doświadczenia wykonawcy:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie obejmujące łącznie dostawę sprzętu komputerowego i/lub serwerów i/lub urządzeń sieciowych oraz ich instalację i konfigurację o wartości minimum 60 000 zł brutto.UWAGA I:Nie dopuszcza się sumowania ilości / wartości dostaw zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.UWAGA II:Warunek ten ma być spełniony: samodzielnie przez wykonawcę, lub przez minimum jeden inny podmiot udostepniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje te dostawy, lubw przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw polegających na wykonaniu co najmniej 1 zamówienia obejmującego łącznie dostawę serwerów i/lub urządzeń sieciowych oraz ich instalację i konfigurację o wartości min. 60 000 zł brutto , wykonanego nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego ta dostawa została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawa została wykonana zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa były wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należycie wykonanym, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończonym co najmniej 1 zadaniem polegającym na dostawie serwerów i/lub urządzeń sieciowych oraz ich instalację i konfigurację o wartości min. 60 000 zł brutto.Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach