Przetargi.pl
„Zakup i dostawa sprzętu medycznego i IT w ramach projektu nr RPDS.06.02.00-02-0060/16”

Centrum Neuropsychiatrii "NEUROMED" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 54235 Wrocław, ul. Białowieska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3553594, 3501780 , fax. 713 501 781
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Neuropsychiatrii "NEUROMED" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Białowieska
    54235 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3553594, 3501780, fax. 713 501 781
    REGON: 93017920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.neuropsychiatria.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa sprzętu medycznego i IT w ramach projektu nr RPDS.06.02.00-02-0060/16”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres ogólny: Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu medycznego i IT w ramach projektu nr RPDS.06.02.00-02-0060/16” 2. Zakres uszczegółowiony: W ramach zamówienia, Zamawiający oczekuje dostarczenia następujących produktów: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa Sprzętu diagnostycznego – wyposażenie gabinetu otolaryngologicznego Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa Aparat USG zadanie nr 3 - Zakup i dostawa zestawu do badań EEG zadanie nr 4 - Zakup i dostawa Aparat EMG Zadanie nr 5 - Zakup i dostawa Waga elektroniczna Zadanie nr 6 Zakup i dostawa Zestawu IT: Rodzaj asortymentu Ilość (szt.) Komputer - 8 szt., Monitor - 8 szt., Drukarka recept i historii choroby - 8 szt., Licencje - 20 szt. Oferowany sprzęt medyczny musi być dopuszczony do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku. Zestawy komputerowe muszą posiadać oznakowane znakiem CE 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy załączyć poniższe dokumenty: Certyfikaty zgodności albo deklaracje zgodności, potwierdzające oznakowanie dokładnie oznaczonego produktu medycznego, będącego przedmiotem dostawy – znakiem zgodności CE. W przypadku zestawów różnych urządzeń, Zamawiający wymaga, aby z treści certyfikatu bądź deklaracji zgodności jasno wynikało jakich urządzeń dotyczą. Wszystkie dostarczone produkty muszą posiadać Paszport techniczny. Materiały firmowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela (foldery, karty techniczne itp.) potwierdzające zaoferowane parametry techniczne. Zamawiający żąda wskazania w treści folderów potwierdzanych parametrów oraz numerów punktu tabeli zawierającej opis oferowanego przedmiotu (załącznik nr 7 - odpowiednio dla poszczególnego zadania). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, dla personelu medycznego oraz technicznego. Przeprowadzenie szkolenia należy potwierdzić protokołem z podaniem zakresu szkolenia, ilości godzin, datą i podpisem osób uczestniczących w szkoleniu. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia sprzętu, jego sprawdzenia oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Dla zadania nr 1 – 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100). Dla zadania nr 2 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Dla zadania nr 3 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Dla zadania nr 4 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). Dla zadania nr 5 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100). Dla zadania nr 6 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach