Przetargi.pl
Zakup aparatu USG

Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, ul. Władysława Jagiełły 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768174850
  • Data zamieszczenia: 2022-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie
    ul. Władysława Jagiełły 2
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 768174850
    REGON: 390631675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przychodnia-scinawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatu USG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup aparatu USG”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:1) Dostawa sprzętu medycznego do Zamawiającego;2) Instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania sprzętu medycznego;3) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania sprzętu medycznego zgodnie z wymogami opisanymi w nin. SWZ;4) Wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, podano w Zestawieniu parametrów wymaganych – załącznik nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 4 – Projektowanych Postanowieniach Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach