Przetargi.pl
zakup i dostawa sprzętu medycznego

S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 66A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4416001 , fax. 077 4416003
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego
    ul. Katowicka 66A 66A
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4416001, fax. 077 4416003
    REGON: 53142076800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Opolskiego Centrum Onkologii im. prof T. Koszarowskiego w Opolu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych a także spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty. 2. Dokumenty wymagane: - formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 1 - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie jest reprezentantem firmy z mocy prawa lub wynikającym z innego aktu rejestrowego. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 3. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela). Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty - wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, obejmujący w tym okresie co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością, każda nie mniejsza niż zakres stanowiący przedmiot zamówienia, z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, daty dostawy i odbiorców - załącznik nr 4. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa - kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien - dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy - udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego (dot. zadania 1) - udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego (dot. zadania 2) - zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1do SIWZ - zapewnić dostawę, montaż i uruchomienie oferowanego urządzenia oraz szkolenie personelu zamawiającego w zakresie jego obsługi. - przekazać Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia - zaoferować urządzenia kompletne i gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów - Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował serwis gwarancyjny w okresie gwarancji (określi w ofercie krotność i terminy przeglądów) - zapewnić dostęp serwisu pogwarancyjnego oraz części zamiennych i eksploatacyjnych dla przedmiotu zamówienia przez 10 lat od daty dostawy. - termin na naprawę lub wymianę przedmiotu zamówienia wynosił będzie 48 godzin - złożyć wraz z ofertą Katalog - prospekt zaproponowanego sprzętu medycznego wraz z opisem technicznym (parametrami technicznymi) w języku polskim - złożyć wraz z ofertą zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacją technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu) a w przypadku nie wymagania takiego zaświadczenia - oświadczenie, że oferowane wyroby nie podlegają, rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, - dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach