Przetargi.pl
urządzenie do ablacji in vivo

S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 66A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4416001 , fax. 077 4416003
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego
    ul. Katowicka 66A 66A
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4416001, fax. 077 4416003
    REGON: 53142076800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    urządzenie do ablacji in vivo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa urządzenia do ablacji in vivo, oraz do resekcji narządów miąższowych przy zastosowaniu prądu zmiennego wysokiej częstotliwości, wraz ze zintegrowaną pompą infuzyjną i końcówkami jednobiegunowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zaakceptują proponowane przez Zamawiającego Ogólne warunki umowy zaakceptują termin płatności - 30 dni od daty otrzymania faktury
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymagana jest umowa regulująca współpracę; b)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o takim samym lub podobnym rodzaju przedmiotu zamówienia, z podaniem odbiorców, wartości dostawy, dat wykonania - minimum dwóch. c)Udokumentowanie, że oferowane urządzenia oznakowane zostały znakiem CE (certyfikat) d)szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: - wypełniony formularz ofertowy - opis parametrów technicznych na załączonych do SIWZ drukach - oryginalny dokument producenta, zawierający opis parametrów oferowanego urządzenia - nazwa i dane teleadresowe autoryzowanego punktu serwisowego e)oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach