S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 66A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4416001 , fax. 077 4416003
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego
ul. Katowicka 66A 66A
45-060 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4416001, fax. 077 4416003
REGON: 53142076800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
urządzenie do ablacji in vivo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzenia do ablacji in vivo, oraz do resekcji narządów miąższowych przy zastosowaniu prądu zmiennego wysokiej częstotliwości, wraz ze zintegrowaną pompą infuzyjną i końcówkami jednobiegunowymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zaakceptują proponowane przez Zamawiającego Ogólne warunki umowy zaakceptują termin płatności - 30 dni od daty otrzymania faktury
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymagana jest umowa regulująca współpracę; b)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o takim samym lub podobnym rodzaju przedmiotu zamówienia, z podaniem odbiorców, wartości dostawy, dat wykonania - minimum dwóch. c)Udokumentowanie, że oferowane urządzenia oznakowane zostały znakiem CE (certyfikat) d)szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: - wypełniony formularz ofertowy - opis parametrów technicznych na załączonych do SIWZ drukach - oryginalny dokument producenta, zawierający opis parametrów oferowanego urządzenia - nazwa i dane teleadresowe autoryzowanego punktu serwisowego e)oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu do laparoskopii
Dodano: 2014-02-25 - Dostawa instrumentów do artroskopowych II oraz kleszczy redukcyjnych w rozbiciu na 2 części .
Dodano: 2013-05-28 - 11/PN/2012 - dostawa wraz z instalacją specjalistycznych urządzeń medycznych dla Bloku Operacyjnego OCO
Dodano: 2012-06-08 - TZP/2-23/233/50/09 zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego urologicznego oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi
Dodano: 2009-05-11