Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Banacha 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
- Data zamieszczenia: 2012-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
ul. Banacha 2 2
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
REGON: 01021033300014 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063 kod CPV: 30000000-9, wymienionych w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: - część I zamówienia zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych przedstawia załącznik nr 2 Formularz cenowy - Oferta wykonawcy; - część II zamówienia zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu mechanizacji prac biurowych przedstawia załącznik Nr 2 Formularz cenowy - Oferta wykonawcy. 3. Sprzęt mechanizacji prac biurowych, stanowiący przedmiot zamówienia w części I oraz wszystkie materiały eksploatacyjne do sprzętu mechanizacji prac biurowych stanowiące przedmiot zamówienia w części II, muszą być wyprodukowane w 2012 roku i posiadać gwarancję producenta, muszą być fabrycznie nowe, pakowane w oryginalnych opakowaniach producenta, każde opakowanie musi posiadać logo i nazwę producenta oraz zawartość i numer katalogowy produktu. 4. Przedmiot zamówienia wymieniony w części I dostarczony zostanie, wraz z wniesieniem, przez Wykonawcę w trzech dostawach pod wskazane przez Zamawiającego adresy dostawy na terenie Warszawy. 5. Przedmiot zamówienia wymieniony w części II dostarczony zostanie, wraz z wniesieniem, przez Wykonawcę w jednej dostawie do magazynu w Warszawie, ul. Krzywickiego 34. 6. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zawarcie umowy ramowej na dostawy komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż wyposażenia nowych dobudowanych sal dydaktycznych i Sali gimnastycznej szkoły przy ul. Konińskiej 2 w Warszawie.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych - 3 szt. dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z dostawą do siedziby CSIOZ w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa części i materiałów do naprawy sprzętu informatyki dla Jednostki Wojskowej 6021. Sprawa numer 45/2016/PN/Ł
Dodano: 2016-06-06 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer przy ul. Żegańskiej 1 w Warszawie
Dodano: 2015-12-07 - Wyposażenie sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy i multimedialny
Dodano: 2015-11-20 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa wyposażenia do Multimedialnego Centrum Edukacji, Tradycji i Turystyki w wiosce Różnorodnych Kultur, w miejscowości Paczuski Duże, gmina Bielany
Dodano: 2015-01-14 - Dostawa mebli, sprzętu i innego wyposażenia do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 23 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 23
Dodano: 2015-01-09 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8- Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
Dodano: 2014-10-08