Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063 kod CPV: 30000000-9, wymienionych w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: - część I zamówienia zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych przedstawia załącznik nr 2 Formularz cenowy - Oferta wykonawcy; - część II zamówienia zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu mechanizacji prac biurowych przedstawia załącznik Nr 2 Formularz cenowy - Oferta wykonawcy. 3. Sprzęt mechanizacji prac biurowych, stanowiący przedmiot zamówienia w części I oraz wszystkie materiały eksploatacyjne do sprzętu mechanizacji prac biurowych stanowiące przedmiot zamówienia w części II, muszą być wyprodukowane w 2012 roku i posiadać gwarancję producenta, muszą być fabrycznie nowe, pakowane w oryginalnych opakowaniach producenta, każde opakowanie musi posiadać logo i nazwę producenta oraz zawartość i numer katalogowy produktu. 4. Przedmiot zamówienia wymieniony w części I dostarczony zostanie, wraz z wniesieniem, przez Wykonawcę w trzech dostawach pod wskazane przez Zamawiającego adresy dostawy na terenie Warszawy. 5. Przedmiot zamówienia wymieniony w części II dostarczony zostanie, wraz z wniesieniem, przez Wykonawcę w jednej dostawie do magazynu w Warszawie, ul. Krzywickiego 34. 6. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach