Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg
- Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 4920510
- Data zamieszczenia: 2012-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 596 41 11, fax. 22 4920510
REGON: 14060331300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl, http://bip.kopernik.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury, prowadzonego przez m. st. Warszawa.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie Zamawiającemu artykułów biurowych. Miejscem dostawy artykułów biurowych będzie siedziba Zamawiającego lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Realizacja przedmiotu Umowy następować będzie w ramach sukcesywnych dostaw, na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 3. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu do siedziby Zamawiającego lub miejsca przez niego wskazanego. 5. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu Umowy i zobowiąże się do natychmiastowej wymiany wadliwych artykułów biurowych na wolne od wad. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły biurowe od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega, że ilość artykułów biurowych, wskazanych w Formularzu Oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny Oferty, porównania Ofert i wyboru najkorzystniejszej Oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze Umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację Umowy w wielkościach podanych w Formularzu Oferty. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania Umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w Formularzu Oferty, jednak łączna wartość Umowy nie przekroczy kwoty jaką Zamawiający przeznaczy na realizację zamówienia, zgodnie z § 3 ust 1 Załącznika nr 1 do SIWZ - Wzór Umowy. 8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Ponadto opis przedmiotu Zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz Oferty oraz Wzór Umowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl/nc/o-centrum/zamowienia-publiczne/ http://bip.kopernik.org.pl/zamowienia_publicz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23