Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
- Data zamieszczenia: 2018-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Strzelców Bytomskich 11
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
REGON: 27150341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi wraz z opieką serwisową dla Komórek Organizacyjnych SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi wraz z opieką serwisową dla Komórek Organizacyjnych SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 3 pakiety: Pakiet 1: zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz systemowym wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej oraz zakup i dostawa monitorów komputerowych Pakiet 2 : zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej Pakiet 3: zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej 2. Stacje robocze zakupywane w niniejszym postępowaniu wykorzystywane będą do pracy ze szpitalnym systemem HIS, ERP oraz jako stacje biurowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę na wszystkie pakiety zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 800 zł (słownie: dwanaście tysięcy osiemset złotych 00/100) 2. Wykonawcy składający ofertę na pojedynczy pakiet wnoszą wadium zgodnie z informacją podaną poniżej. Kwota wadium Pakiet nr 1 – zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz systemowym wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej oraz zakup i dostawa monitorów komputerowych 12 000,00 zł Pakiet nr 2 – zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej 600,00 zł Pakiet nr 3 – zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej 200,00 zł 3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 110, z późn.zm) 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 5. Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 6. W przypadku innych niż pieniądz form wadium Wykonawca dostarcza gwarancję lub poręczenie w oryginale do KASY Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie (może być listowne) przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą). 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi wraz z opieką serwisową dla Komórek Organizacyjnych SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie” SP ZOZ ZSM/ZP/84/2018” 8. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona. 9. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1, b) Specyfikacja asortymentowo –cenowa (SAC)” wg załącznika nr 2, c) Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – wg załącznika nr 3, d) Wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu jego zobowiązanie o przekazaniu zasobów zgodnie z załącznikiem nr 8 (jeżeli dotyczy) e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. f) Pełnomocnictwo lub upoważnienie – jeżeli dotyczy g) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 UPZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.8 - 5.13 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń biurowych do obsługi Biobanku dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2022-12-29 - Zakup i dostawa sprzętu technologii informacyjno - komunikacyjnych w ramach projektu pn.: "Wszechstronny uczeń - na drodze do lepszej przyszłości w Gminie Koniecpol"
Dodano: 2022-11-10 - „Dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.
Dodano: 2020-12-03 - „Dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”
Dodano: 2020-11-16 - (3) Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020"
Dodano: 2020-03-09 - (2)Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu
Dodano: 2020-02-10 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu
Dodano: 2020-01-27 - Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej do celów edukacyjnych „Szkoła z technologią od pierwszaka do seniora”
Dodano: 2019-04-30 - Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek
Dodano: 2018-11-07 - Dostawa sprzętu komputerowego, drukarki i oprogramowania
Dodano: 2018-03-22